Hai,
Ik ben een beetje aan het spelen ( proberen althans ) om met behulp van Apache MySQL PHP een webserver op te zetten om eens te kijken hoe oa een forum draait. Nou zet ik alles op met behulp van deze website en dat gaat redelijk goed. Tot nu dan !!! Want ik ben bij het gedeelte gekomen dat ik phpMyAdmin moet gaan installeren. En daar gaat het fout. Hij vraagt namelijk om het volgende
This will load just fine if PHP is setup correctly, but will return an error. This is normal and phpMyAdmin still needs to be configured to work correctly.
So now we’re going to open the configuration file for phpMyAdmin which is located in the root folder for phpMyAdmin and is name “config.inc.phpâ€.
Ja dat is erg leuk maar ik kan dat file dus niet vinden… ook met search vind ik hem niet.
Nu is mijn vraag tweeledig een beetje. De eerste vraag is dus wat doe ik fout? of wat kan er fout gegaan zijn?
Mijn tweede vraag is dan hoe maak ik een layout zoals bijvoorbeeld de layout van CD Freaks forum? Of kan ik dat ergens kopen oid? Waarom vraag je misschien af? Omdat ik deze vorm van een forum wel een prettige vind en ik er toch mee wil gaan experimenteren.
Mocht iemand btw mij kunnen helpen met het opzetten dan wel bouwen van zoiets dan is alle hulp welkom uiteraard. Of je weet een goede handleiding om zoiets te doen. Ben er nog wel een heeel erge leek in dus.
mzzl Dúnedain