Aopen Rewriter CRW 4048!

Deze Cd-rewriter is mometeel bij Mycom in aanbieding voor € 55.-
Volgens mij is het een koopje, maar ik zou graag willen weten of het wel een goede koop is, want immers, goedkoop is wel eens en misschien maar al te vaak duurkoop.

Kent iemand deze brander en zoja wat denken jullie ervan. Ik zou graag dat ding willen kopen en ik hoop dat jullie mij wat meer erover kunnen vertellen, alvast bedankt guys!!!

Als ik me niet vergis, zijn Aopen branders eigenlijk Acer branders. Acer branders heten tegenwordig Benq. En Benq… dat is ook niet alles. Er staat een review van de laatste Benq brander op onze frontpage, lees die eens zou ik zeggen!

Het is niet direct wat je noemt een slechte drive, maar ook geen drive die kan tippen aan Plextor, Liteon en Yamaha. Ik zou liever ietsjes meer uitgeven voor bijv een LiteOn dan een Benq kopen.

Maargoed, zoals ik al zei, ik weet niet zeker dat deze Aopen een Benq is…

Dank je wel voor de informatie Dee-ehn.
Eigenlijk kun je ook niet veel verwachten voor dat geld!!

Ach laat ik het zo zeggen… voor veel mensen zou deze writer toereikend zijn… mensen die 1 keer per jaar braaf naar de winkel lopen om 1 doosje Philips cdrs te halen om de nieuwe van Frans Bauer te kopieren de zullen welicht met deze writer prima tevreden zijn…

Originally posted by Dee-ehn
Maargoed, zoals ik al zei, ik weet niet zeker dat deze Aopen een Benq is…

Volgens mij is het er geen.

Nee een Aopen brander heeft niets met Acer/Benq van doen. Aopen writers zijn verder goede branders als je niets speciaal zoekt. Verwacht er geen wonderen van zoals kopieerbeveiligen of b.v overclocken, maar voor de rest is er niets mis met Aopen.