Antwoord op de reclamecampagne voor gehandicapten

vbimport

Stel je eens voor ..

je kan niet zo goed sporten
je hebt niet zoveel vrienden
je bent goed in computers
op school haal je alleen goede punten bij informatica
je hebt een cd schrijver
je hebt een internetverbinding
je vindt films met computers er in gewoon beter
je speelt liever racespellen dan dat je op de A2 rondrijdt
je vind het rippen van gehuurde dvd films geen tijdverdrijf
je bent meer op forums dan in de kroeg
je hebt overal een mening voor klaar
je hebt rsi
je vindt het leren van afkortingen op irc belangrijker dan een normale taal
je bent verslaafd aan rpg's
je hebt minstens 2 computers
je kan niet naar buiten ; zonlicht doet pijn aan je ogen
je kan op vakantie je gameboy niet vinden
je kan niet meer schrijven met een pen
je clan van Quake 3 is belangrijker dan je familie
je wilt ook Pacman volledig uitspelen
je vindt het raar dat mensen Pong niet leuk vinden
je investeerd meer in technologie dan aan onderhoud van je huis
je hebt al je muziek cd's al drie keer ge-mp3-ed
je besteed 8 seconden aan je avondeten

hoe zou jij dan behandeld willen worden ?

gewoon zo als ik nu ook wordt behandeld want sommige kloppen aardig :slight_smile:

ok ik moet toegeven dat een aardig groot gedeelte van deze lines op mijn van toepassing is…!

Originally posted by Dee-ehn
ok ik moet toegeven dat een aardig groot gedeelte van deze lines op mijn van toepassing is…!

Ook ik heb die conclusie hier kunnen trekken…:rolleyes:

ik begrijp de stelling niet…:confused: Wil je zeggen dat je gehandicapt bent al je een intensieve hobby hebt ???

ff kijken wat er wel en wat er niet klopt…

Originally posted by Mr. Belvedere
je kan niet zo goed sporten <= mwa, met gym verdien ik meer punten op inzet dan op daadwerkelijke prestaties :wink:

je hebt niet zoveel vrienden <= wat is veel? de pauzes kom ik wel door met een babbeltje hier of daar :slight_smile:

je bent goed in computers <= hoe kun je daar nou goed in zijn? Spelletjes spelen jah, en ik snap wel een beetje wat ze doen ofzo. maar hoe kun je nou goed in computers zijn?

op school haal je alleen goede punten bij informatica <= ik heb geen informatica. eXpres niet gekozen omdat de leraar denkt dat ie gelijk heeft, terwijl dat zo niet is.

je hebt een cd schrijver <= jah, wie niet?

je hebt een internetverbinding <= uiteraard, kabel nog wel :slight_smile:

je vindt films met computers er in gewoon beter <= tsja, The Matrix roelt wel :slight_smile:

je speelt liever racespellen dan dat je op de A2 rondrijdt <= op de A2 sta je toch stil…

je bent meer op forums dan in de kroeg <= klopt

je hebt overal een mening voor klaar <= op internet wel, maar in Real Life… :frowning:

je hebt rsi <= gelukkig niet

je vindt het leren van afkortingen op irc belangrijker dan een normale taal <= irc kan iedereen…

je bent verslaafd aan rpg’s <= jaaja

je hebt minstens 2 computers <= ehhe klopt

je kan niet naar buiten ; zonlicht doet pijn aan je ogen <= idd

je kan op vakantie je gameboy niet vinden <= vakantie?

je kan niet meer schrijven met een pen <= helaas kan ik het nog wel. die ouderwetse leraaren… :frowning:

je clan van Quake 3 (counterstrike / mohaa bij mij) is belangrijker dan je familie <= nee dat nog net niet… hoewel…

je wilt ook Pacman volledig uitspelen <= nee, pacman is me te oud…

je vindt het raar dat mensen Pong niet leuk vinden <= idd

je investeerd meer in technologie dan aan onderhoud van je huis <= ik heb nog geen huis…

je hebt al je muziek cd’s al drie keer ge-mp3-ed <= mijn muziek is mp3…

je besteed 8 seconden aan je avondeten <= klopt.

Oepsidoepsie! :smiley: Dat slaat ook heel erg op mij allemaal!

je kan niet zo goed sporten check!
je hebt niet zoveel vrienden
je bent goed in computers check!
op school haal je alleen goede punten bij informatica
je hebt een cd schrijver check!
je hebt een internetverbinding check!
je vindt films met computers er in gewoon beter :slight_smile:
je speelt liever racespellen dan dat je op de A2 rondrijdt
je vind het rippen van gehuurde dvd films geen tijdverdrijf
je bent meer op forums dan in de kroeg check!
je hebt overal een mening voor klaar
je hebt rsi
je vindt het leren van afkortingen op irc belangrijker dan een normale taal
je bent verslaafd aan rpg’s check!
je hebt minstens 2 computers
je kan niet naar buiten ; zonlicht doet pijn aan je ogen check!
je kan op vakantie je gameboy niet vinden
je kan niet meer schrijven met een pen check!
je clan van Quake 3 is belangrijker dan je familie
je wilt ook Pacman volledig uitspelen
je vindt het raar dat mensen Pong niet leuk vinden check!
je investeerd meer in technologie dan aan onderhoud van je huis check!
je hebt al je muziek cd’s al drie keer ge-mp3-ed
je besteed 8 seconden aan je avondeten check!

In hoeverre slaat dit allemaal op jou Mr. Belvedere?

Originally posted by Marsz-=FX
ik begrijp de stelling niet…:confused: Wil je zeggen dat je gehandicapt bent al je een intensieve hobby hebt ???

Nee , dat gehandicapten al normaal genoeg behandeld worden in mijn ogen , dit soort overdreven reclame niet nodig is , en het van toepassing is op iedereen , ook niet gehandicapten.

Originally posted by Azrael
[B]Oepsidoepsie! :smiley: Dat slaat ook heel erg op mij allemaal!

In hoeverre slaat dit allemaal op jou Mr. Belvedere? [/B]

Dat wil je niet weten :slight_smile:

Originally posted by Totibbs
[B]ff kijken wat er wel en wat er niet klopt…

[/B]

je analyseert elke post

die was ik nog vergeten :slight_smile:

Nee , dat gehandicapten al normaal genoeg behandeld worden in mijn ogen , dit soort overdreven reclame niet nodig is , en het van toepassing is op iedereen , ook niet gehandicapten.

Wat is dat nou weer voor een Pim Fortuyn standpunt! Je moest eens weten wat die mensen allemaal moeten doorstaan. Maargoed, als jij vindt dat je als computernerd ook als paria behandeld wordt in onze maatschappij dan begrijp ik je opvatting. Zelf zie ik bijv. zelde een rolstoelpatient in een kroeg of discotheek (jawel, daar kom ik wel!) De toegangkelijkheid van bepaalde lokaties laat vaak de wensen over. Daar komt nog eens bij dat je vaak wordt genegeerd door anderen, om over behulpzaamheid nog maar te zwijgen. …

Als ik jou was klopte ik hier eens aan…! :stuck_out_tongue:

Daar komt nog eens bij dat je vaak wordt genegeerd door anderen, om over behulpzaamheid nog maar te zwijgen. …
Kijk, ik ben het met je eens dat de toegang tot gebouwen enzo rolstoel vriendelijk moet zijn.
Maar over dat behulpzaam zijn weet ik het nog zo net niet.
Meerdere malen heb ik aangeboden een gehandicapt iemand (meerdere iemanden waaronder een blinde en een dwerg) te helpen met van alles en nog wat (ik werk in een supermarkt).
Tot dusver ben ik keer op keer afgebekt met “Dat kan ik heus zelf wel”. :Z
Ik probeer het niet eens meer.

Laat duidelijk zijn dat ik niet wil generaliseren.
Ik ben gewoon een stel vervelende chagrijnen tegen het gehandicapte lijf gelopen, maar tot dusver is dat behulpzaam zijn niet echt van de grond gekomen door zulke k*t-reacties.

[B]

je analyseert elke post

die was ik nog vergeten :slight_smile: [/B]

jah eerst was ik van plan om de regeltjes die niet kloppen te deleten. toen bleek dat analyseren wat makkelijker ging…

maar er is 1 gedeleted. ra ra welke :slight_smile:

maar er is 1 gedeleted. ra ra welke :slight_smile:
je vind het rippen van gehuurde dvd films geen tijdverdrijf :smiley:

[B]

Wat is dat nou weer voor een Pim Fortuyn standpunt! Je moest eens weten wat die mensen allemaal moeten doorstaan. Maargoed, als jij vindt dat je als computernerd ook als paria behandeld wordt in onze maatschappij dan begrijp ik je opvatting. Zelf zie ik bijv. zelde een rolstoelpatient in een kroeg of discotheek (jawel, daar kom ik wel!) De toegangkelijkheid van bepaalde lokaties laat vaak de wensen over. Daar komt nog eens bij dat je vaak wordt genegeerd door anderen, om over behulpzaamheid nog maar te zwijgen. …

Als ik jou was klopte ik hier eens aan…! :stuck_out_tongue: [/B]

Argl … waarom nou altijd weer die vergelijking met een of andere mongool die in de media staat. Niemand is roomser dan de Paus hmm ? Ik vind de RECLAME nergens op slaan. Dat er gelijk weer gaat worden doorgeleuterd over mijn ethische (wat een kutwoord overigens) verantwoordelijkheden vinnik nu ook weer een beetje ver gaan.

Originally posted by Azrael
je vind het rippen van gehuurde dvd films geen tijdverdrijf :smiley:

jah… en wat heb je gewonnen?

een gratis geheel verzorgde vakantie naar de brievenbus. met een ingevulde overschrijvingskaart van €/ƒ 1000.- naar mij :slight_smile:

of kies je voor een andere vergasingsprijs?

Argl … waarom nou altijd weer die vergelijking met een of andere mongool die in de media staat. Niemand is roomser dan de Paus hmm ? Ik vind de RECLAME nergens op slaan. Dat er gelijk weer gaat worden doorgeleuterd over mijn ethische (wat een kutwoord overigens) verantwoordelijkheden vinnik nu ook weer een beetje ver gaan.

heheh, ik wist dat dit je op de kast zou jagen… :stuck_out_tongue: Toch ik blijf bij mijn standpunt, dat jij dat niet zo ziet is je goed recht! Alleen ik zie het verband niet met die reclame… Had er 2 topic’s van gemaakt: 1- hoe is jou nerd gehalte? 2- Zijn gehandicapten net zo onzichtbaar in de maatschappij als ik… :wink:

Taxman zou zeggen: “de maatschappij dat ben jij”

Je hebt gelijk - Marsz - dat deze topic aanleiding geeft tot 2 gespreksonderwerpen. Sommige berichtjes zijn hier dan ook al:

[OFF-TOPIC TO THE MAX!]

of kies je voor een andere vergasingsprijs?
Neuh… ik ben zeer tevreden met deze prijs! :smiley:
[/OFF-TOPIC TO THE MAX!]

:slight_smile: :smiley: :stuck_out_tongue:

[B]

heheh, ik wist dat dit je op de kast zou jagen… :stuck_out_tongue: Toch ik blijf bij mijn standpunt, dat jij dat niet zo ziet is je goed recht! Alleen ik zie het verband niet met die reclame… Had er 2 topic’s van gemaakt: 1- hoe is jou nerd gehalte? 2- Zijn gehandicapten net zo onzichtbaar in de maatschappij als ik… :wink:

Taxman zou zeggen: “de maatschappij dat ben jij” [/B]

Dit antwoord is bedoeld als humor en ironie :slight_smile: :

Come to think of it marsie …

wanneer was JOUW laatste threadstart die mensen aan het denken en discussieren zetten ? :slight_smile:

Anyhoo

Gehandicapten hebben dit soort onzin reclames helemaal niet nodig. Als ze het geld dat hiervoor uitgetrokken hebben eens gebruikten voor betere voorzieningen en een fles benzine om over Els Borst heen te gieten ?

Joh , ik denk ik trek die reclame eens door tot het absurde… en dit vond ik wel een aardige. Twee biertjes en wat fantasie kunnen een hoop (zo blijkt nu). Of dat goed of slecht is mag je zelf invullen :slight_smile:

We gaan wel eens een biertje drinken en dan eens alle problemen van de wereld in een uurtje of 4 oplossen :slight_smile:

We gaan wel eens een biertje drinken en dan eens alle problemen van de wereld in een uurtje of 4 oplossen :slight_smile:

DEAL!:wink: