Antrax hype

vbimport

Stel ! Je ontvangt een brief.

Ik heb het hier nu niet even over email , maar over een echte brief.

Stel ! Je opent de brief en er zit wat vreemd poeder over de brief of in de envelop. Het is niet opgedroogd goed van de bezorger van de media express die je nieuwe playboy komt bezorgen , maar je kan het echt niet thuisbrengen.

Je pakt de brief eens stevig vast , zet je luxe leesbril op en begint te lezen.

Echter kun je de woorden niet helemaal thuisbrengen , het lijkt wel een vreemdsoortig gekrabbel van een kleuter of 4 en je vindt het vreemd dat het van rechts naar links duidelijker lijkt dan van links naar rechts.

Dan KUN je misschien besmet zijn met de bacillus anthracis.
Een betere naam voor dit enge ding is ook wel miltvuur of antrax.

Ai ai ai !? Wat nu !? Paniek !? Bel de brandweer ? Ga op straat rond rennen !

Geen nood ! Mr. Belvedere’s 5 stappenplan is er voor je !

1. Do NOT PANIC !

2. de miltvuurbacterie kan alleen schade doen bij de warmbloedigen. Check dus eerst even of je een warmbloedig mens bent.

3. Mocht dit het geval zijn, ga dan na of je een van de volgende symptomen hebt :

je voelt je alsof je een zware griep hebt
je lymfeklieren zijn opgezwollen
huidaandoeningen die je niet kan thuisbrengen en dus niet veroorzaakt worden door het bezoeken van foute websites of pop up reclames braaf te lezen en op te volgen.

1. al bang geworden !? ai ai ai … besef je wel terdege dat je 7 dagen de tijd hebt (incubatieperiode met een mooi woord) om je testament te maken ; of , als je wat slimmer bent aangelegd , je dokter te waarschuwen en hem vragen om een kuurtje.

Wij raden ten zeerste af al dan niet erkende alternatieve geneeswijzen te proberen. Hierbij moet u denken aan Jomanda , acupunctuur en lid worden van een sekte. Vooral Jomanda schijnt het laatst nogal eens vaak mis te hebben zo getuigd recentelijk onderzoek met mevrouw S. Millecam

1. De kuur :

de kuur is een penicilinekuur of antibioticakuur , volg netjes de raad op van uw arts en voor u het weet zit u weer op uw luie reet te internetten alsof er niets aan de hand is.

Aan dit stappenplan kan geen enkel recht worden ontleend , zelfs als dit recht krom , schuin of toch rechtdoor gaat.

Voor de personen die zinnige info zoeken raad ik aan hun zoektocht op het internet hier te laten beginnen.

Wij danken U voor uw aandacht.

Dus ik kan daar beter niet mee ontbijten dan?

mijn moeder zet altijd een busje met poeder klaar voor me…misschien is dat de stille hint dat het tijd wordt dat ik weer op mezelf ga wonen :smiley:

Originally posted by Da_Taxman
[B]Dus ik kan daar beter niet mee ontbijten dan?

mijn moeder zet altijd een busje met poeder klaar voor me…misschien is dat de stille hint dat het tijd wordt dat ik weer op mezelf ga wonen :smiley: [/B]

warmbloedige juristen … die vind je ook niet vaak :slight_smile:

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]

warmbloedige juristen … die vind je ook niet vaak :slight_smile: [/B]

LOL

anyhow, als je een verdacht enveloppe thuiskrijgt moet je die eerst ff strijken (ja, met een strijkbout ja!), daarmee dood je de miltvuursporen!

Bedankt voor die info m8!!
Errug cool :wink:

Greetz

Heb ik ff geluk dat de ik mijn abbonement op de playboy net heb opgezegd! :cool:

Originally posted by Sorcerer
Heb ik ff geluk dat de ik mijn abbonement op de playboy net heb opgezegd! :cool:

Weet je tenminste zeker dat er geen pretvlekken meer komen met de post.

ik krijg nooit post :(:slight_smile: behalve van de bank, maar ik denk niet dat ze daar aan milvuur doen…:slight_smile:

Originally posted by Totibbs
ik krijg nooit post :(:slight_smile: behalve van de bank, maar ik denk niet dat ze daar aan milvuur doen…:slight_smile:

Van post van de bank kun je anders behoorlijk ziek worden hoor :slight_smile: (Rekeningafschriften , Schuldbrieven , enz)

“__________________________[snuif!]____…” …“aah!”

Zo…enneh, ik ben altijd blij met een envelop met wit poeder er in!:stuck_out_tongue: En als hij in afganistan gepost is ben ik helemaal blij, want die hebbe goei spul daaro!!!:smiley:

Al gehoord van Giel Beelen’s actie met meel ? :slight_smile:

Ja, dat zuigt dus echt heh!:mad: Ik luister bijna altijd naar Giel en ik ben vet pissed op die kut Vara! Iedereen die op zijn verzoek in gaat, is niet goed snik. Je weet toch dat het gewoon een geintje is om de KRO een sneer te geven, of niet dan?

Nou… hopelijk is 'ie snel weer op de radio! (BNN waarschijnlijk!:stuck_out_tongue: )

:Z Vara
:Z KRO

Fuck’em!! GIEL ROELT!

waarom is nou nooit bier ergens een tegengif voor
ik bedoel daar word de wereld alleen maar een stuk blijer van :slight_smile:

Het schijnt erg goed te helpen tegen huwelijksproblemen! :smiley:

Originally posted by Sorcerer
Het schijnt erg goed te helpen tegen huwelijksproblemen! :smiley:

Niet altijd , je ziet je schoonmoeder bijvoorbeeld dubbel

jamaar de dag daarna ben je het weer vergeten :slight_smile:

Ik snap die stress allemaal niet hoor.
Ik vind die band best goed, Ok ze zijn de jongste niet meer.

En euh heb nog nooit witpoeder op mijn cd’s gevonden of iets in de doosjes.

Vreemde paniek moet ik zeggen.

Greetz

The Observer

Originally posted by Observer
Ik vind die band best goed, Ok ze zijn de jongste niet meer.
The Observer [/B]

De band heeft zijn naam veranderd overigens , mede dankzij de gekte die de media veroorzaakt op de domme massa.

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]

De band heeft zijn naam veranderd overigens , mede dankzij de gekte die de media veroorzaakt op de domme massa. [/B]

Had ik reeds vernomen.

grzt

The Observer