Anti-(the)Sims?

vbimport

Ik ken veel mensen die hun mond vol hebben van ‘the sims’ Maar ik wil gewoon es weten of er ook mensen bestaan die dit spel nu eens echt niks vinden???

/me vind het flink zuigen!!!

/me 2

ik snap er niks van :frowning:

ik snap ook niet waarom iedereen da spel sjiek vind
ik heb het 1 keer opgezet
is echt een klote game

al die rare mannetjes
die niet eens weten wat ze het eerst moeten doen
je handen wassen voor het eten
of moet je je handen wassen voor te gaan douchen

volgens mij weet de maker van de spel
da zelf niet
daarom eeft ie er ne game van gemaakt

Ik vind het dus echt helemaal nix maar er zijn slechtere spellen

Vind het een van de slechtste spellen ooit gemaak in de simulator-scene…

:cool: Lathieza :cool:

the sims, hmmmmmmmmmmmmm, garbage bag? gedowned, installed, opened, deleted :slight_smile:

domme game, veel te veel tijd gaat erin zonder iets van actie, mjah sim game :frowning:

herhaling herhaling herhaling het spel is een en al herhaling this echte balen , kloten en dan da ze zelf niks doen !!!

klote spel

grtz xavier

Laat ik het gisteren nou op mijn PC gezet hebben :wink: Ik vind het tot nu toe wel geinig. Ben de buurvrouw aan het versieren en naar mijn huis aan het lokken… :stuck_out_tongue:

Ik heb ook die expansion pack maar daar is niet veel aan volgens mij…

Op zich is het wel een aardig idee, maar je hebt geen doel in het spel wat ervoor zorgt dat de meeste gamers het maar niks vinden.

Ik vind het ook nix… ik ben gek op sim spellen maar deze is te wazig, doelloos (geen duidelijke aantrekkelijk stelling) enz enz…

Is egg iets voor computernerds die graag Big brother kijken… no offence offcourse

Ik vraag me eigenlijk af wie ik destijds die cd heb uitgeleend :smiley:

Originally posted by Dee-ehn
Ik
Ik vraag me eigenlijk af wie ik destijds die cd heb uitgeleend :smiley:

euhhhhh…mmmh had je die geleend ?? ik euh dacht dat ik die mocht houden :slight_smile: oops :slight_smile:

Heb jij die dan?? egg waar?

Ik geloof dattie op een Platinum of een BASF stond… maar dat weet ik niet meer zekers…

Ben ik hier een van de weinige die het spel leuk vind?

Ik vijd het spel in ieder geval roeleren

in t begin vond ik het wel geinig… maar t gaat snel vervelen :frowning:

Ik vind da $im$ af en toe wel geinig. Ik heb dan 4 grote mensen in mn huis die allemaal werken op 1 na. Vaak gaat er 1 mens heel goed in cariere. De andere 2 sukkelen er wat achteraan en die laatste die niet werkt maakt vrienden. thats it. en het begint dan gauw te vervelen. maar wel geinig. om het af en toe te spelen.

je kan je er heus wel mee amuzeren hoor maar dan op een negatieve wijze :slight_smile:

doe het volgende :
vorm groep sex :slight_smile:
steek daarna alle mensen in een klein kamertje zonder eten :slight_smile: en zet dan eten voor de ruit datz e het allen kunnen zien.
na een paar dagen krijgen ze honger en vallen ze flauw en maken ze ruzie en gebeuren er meer leuke dingen :slight_smile:

Ik voel me zelf ook een sim…

Vindt eigenlijk dat alle Sims sucken, maar ja… wie ben ik?! (ehm… Wookie?!)