Anti radar via je mobiel ...?

vbimport

Goede middag mensen,

Ik heb gehoord dat er mogelijk via je NOKIA een code aanzetten en dan als die tegen een radar control komt dan waarschuwde die . Is deze verhaal klopt ?? Heb iemand ervaring met deze code ??? Alvast bedankt.

Met vriedelijk groeten,

Het schijnt dat die code geactiveerd is op mijn mobiel (staat continu het getal 50 onderin)
maar ik heb nog geen detectie waargenomen…volgens mij is het pure onzin…

Nokia toestel kunt gebruiken als radar detector!!! Nou dat kan niet. Het verhaal zegt dat je via menu instellingen, de “closed user groep” functie moet activeren en er een getal invoeren, bijvoorbeeld 50.
Voor diegenen die een beetje Engels kennen is het ook wel duidelijk dat dit gelul is. Closed = gesloten, user = gebruiker.
Met deze functie kun je een blokkering tegen uitgaand bellen instellen. Handig als je je telefoon uitleent. Als je het getal op 50 zet kan die persoon naar 50 telefoonnummers bellen. Deze telefoonnummers moet je eerst opgeven bij je serviceprovider.

Originally posted by Da_Taxman
Het schijnt dat die code geactiveerd is op mijn mobiel (staat continu het getal 50 onderin)
maar ik heb nog geen detectie waargenomen…volgens mij is het pure onzin…

Bij mijn staat de code 200 continu aan .

Eind conclusie is dat het gewoon weg niet werkt.

Ik heb dat ook gehoord, maar dan met je CUG op 300 zetten… het lijkt me idd pure onzin…
Misschien dat het theoretisch mogelijk is met CUG (kweetniet precies hoe dat werkt) maar ik vermoed niet dat het ook maar voor 1% werkt…

zou anders wel mooi zijn :slight_smile:

ja heb dit gehoord van een vriendin van mn zusje hebr meteen voor gek verklaard maar ze had het
dus niet zelf verzonnen het verhaal schijnt bij meerdere
mensen bekend te zijn…
dit is dus absolute onzine Cug is idd een gesloten gebruikers groep en heeft niks te maken met radar
verder lijkt mij de 900 of 1800 mhz waarin de gsm werk
ook niet echt radar frequentie…

Vraag het anders na bij je provider?? Misschien hebben die het antwoord wel klaar liggen!!

Jongens, te hard rijden magt niet hoor,
maar ab heeft zoals gewoonlijk weer een oplossing,
kijk maar eens op http://www.tuftufclub.com/
daar staan alles over te hard rijden, en mooie dingen die ze gedaan hebben met die mafkezen die langs de weg zitten!!

En de groeten van Ab-normaal

Tuftuf is idd wel handig en CUG lijkt me idd pure onzin. Alhoewel het zou kunnen, maar dan moet idd je provider het ondersteunen of er minmaal zo;n groep zijn…

Heb ut ook welis gehoord en geprobeerd uiteraard. Maar geen succes ermee gehad! Werkt voor geen meter, is dus Stierenstront!! :stuck_out_tongue:

ik heb niet eens een mobiel :slight_smile:

Originally posted by xian
ja heb dit gehoord van een vriendin van mn zusje hebr meteen voor gek verklaard maar ze had het
dus niet zelf verzonnen het verhaal schijnt bij meerdere
mensen bekend te zijn…
dit is dus absolute onzine Cug is idd een gesloten gebruikers groep en heeft niks te maken met radar
verder lijkt mij de 900 of 1800 mhz waarin de gsm werk
ook niet echt radar frequentie…

klopt wat Xian zegt, radarfrequentie boven 10 GHZ

ff topic lezen anti radar via je mobiel…?
Dus je wil een radar uitschakelen met je mobiele tankeenheid. Een welgemikt schot should do it.
wow die Duitsers zijn wel snel hoor eerst Enschede en nu hebben ze de radars al in hun vizier. Veel tegenstand hebben ze ook niet in Holland zo te zien.

1 april is al weer een tijdje geleden hoor !

Onzin !!!

:slight_smile:

Had er ook wel is van gehoord, het heeft ook nog een tijdje aangestaan op m’n foon(1dag :smiley: )

Greetz

Haha heb zon vermoeden dat dat niet waar is;)

heb dit al met diverse nokia’s geprobeerd maar werkt dus absoluut NIET!!!

Kort maar krachtig…

Het grootste gelul dat je maar kan bedenken…