Anonieme Zoekertje

vbimport

Kent iemand een mannier om volledig anoniem een zoekertje te plaatsen. Ik bedoel dat je ook niet gekend bent door de provider.
Het lijkt mij ook niet mogelijk maar je weet nooit.

Naar mijn weten kan dat niet. Ik denk door gebruik te maken van een (anonieme) proxy ben je zover als mogelijk beschermd… (dan ben je ook goed beschermd hoor, alleen de serverlogs van die proxy zouden dan je werkelijke identiteit kunnen verraden)…

Hoe vindt ik zo een (anonieme) proxy moet ik deze dan zelf opzetten misschien of gewoon gebruik maken van een cybercafé?

hmmmm ik zal ff voor je door mijn favo’s heen spitten daar moet wel ergens wat zitten…

je kunt deze eens proberen proxy.bart.nl 8080 proberen (die had ik vroeger, ik weet niet of die nog werkt…)

Als je dan dat invult bij je instellingen, dan kan je dus gewoon zegmaar anoniem surfen? Hoe werkt dat dan? Wie weet daar wat vanaf?

Het werkt heel simpel. In plaats ervan dat je iedere aanvraag direct op een bepaald IP adres op het net doet doe je de aanvraag op het IP van je proxy… die doet dan voor jou de aanvraag en stuurt de aangevraagde gegevens naar jou terug… tis dus niet meer dan een tussenpersoon om het zo maar te zeggen…

In de serverlogs van de bijv bekeken websites is alleen het IP adres van de proxy te zien die je hebt gebruikt. Dus nooit jouw IP adres… handig he?

bedankt voor de uitleg Dee-ehn …voor het eerst dat ik echt snap hoe het werkt :slight_smile:

Originally posted by -=HeadLesS=-
bedankt voor de uitleg Dee-ehn …voor het eerst dat ik echt snap hoe het werkt :slight_smile:

Als ik jou een beetje ken lul je uit je nek :slight_smile:

Hmmz… …dat moesten we dan maar eens proberen :slight_smile:
Het heeft weinig nut zeker? Of heb t WEL nut?

Tjah anoniem zijn kan nooit kwaad he?

Originally posted by Dee-ehn
Tjah anoniem zijn kan nooit kwaad he?

het ligt er natuurlijk maar net aan wat je wilt doen via het net :stuck_out_tongue:

Ga gewoon naar een internet cafe en plaats het daar.

Probleem opgelost !!!

Slim he of doe het zoals ik vroeger deed.
De account gebruiken van het Min van Defensie.

Moest werken op Volkel en had de Inlognaam en wachtwoord achterhaald van een majoor.

Dat was pas kicken !!!

Laat ze het maar uitzoeken bij het Min. van Defensie

hou me er zelf niet zo mee bezig
chello blijft toch wel mailtjes sturen :wink:
hehe
maar hier een url erover:

http://www.securax.org/ZC/anon/

Originally posted by cartman_cdz
[B]hou me er zelf niet zo mee bezig
chello blijft toch wel mailtjes sturen :wink:
hehe
maar hier een url erover: