Anoniem browsen

vbimport

via http://www.anonymizer.com kun je dit al, is maar 3 of 4 x te gebruiken, daarna zou je het moeten “kopen” maar zijn er ook alternatieven, zodat je de ip van de bezoeker van o.a. forums niet kunt achterhalen? (proxy werkt niet, want dat heb ik al geprobeerd)

alvast bedankt!

Ja , die zijn er wel… dan moet ik even zoeken

mja , 60200 links gevonden :

http://www.google.com/search?hl=en&safe=off&q=anonymous+surfing&spell=1

Wat is het leven toch makkelijk.

Trouwens , hebben die gasten van Zero Knowledge systems niet eens een project opgestart met hetzelfde idee ?

bedankt Belvedere, maar de meeste werken met proxy servers, wat dus niet afdoende is… ik zal het nog eens doorzoeken (heb al div. sites bezocht) mocht je een directe link hebben dan hoor ik dat graag :slight_smile: want het zijn er idd veel

Als je echt anoniem wilt gaan browsen dan moet je maar in de bieb gaan zitten waar niemand je ziet.

Wat doe jij nu tijdens het browsen dat mensen niet mogen weten? Misschien download je dingen die niet helemaal kosher zijn maar ja wie dat doet iedereen met een (snelle) internet verbinding.

Als jij je bezighoudt met ECHTE criminele activiteiten zoals handelen in drugs ed dan is het wel aan te raden om anoniem te gaan browsen want dat mag nu eenmaal niet.

Originally posted by Pyromaniac
Als jij je bezighoudt met ECHTE criminele activiteiten zoals handelen in drugs ed dan is het wel aan te raden om anoniem te gaan browsen want dat mag nu eenmaal niet.

En dat vertel je me nu pas??

Als je echt anoniem wilt gaan browsen dan moet je maar in de bieb gaan zitten waar niemand je ziet.

waar woon jij ergens ?? :confused:

Wat doe jij nu tijdens het browsen dat mensen niet mogen weten? Misschien download je dingen die niet helemaal kosher zijn maar ja wie dat doet iedereen met een (snelle) internet verbinding.

ik heb er zo mijn redenen voor om het te gebruiken ik kan het zelf niet vinden, dus daarom vraag ik het hier.

welja, fantasie slaat wel erg op hol, als dit, dan dat…want als… :stuck_out_tongue: wat een gedoe.

Zoals Mr. Belvedere alvermelde is dit een goed programma http://www.zeroknowledge.com/ maar de volledige versie moetje kopen (per jaar)en door sommige providers wordt dit programma geblokt heb dit zelf mogen testen daar wij een paar jaar geleden via XS4all (in mijn ogen de beste provider van Nederland helaas nog geen kabel dus vandaar even @Home) dit programma 1jaar gratis mochten gebruiken.Dit is ook het beste wat je op de markt kunt vinden denk ik zelf.

:cool:

Eeuuuhh hoe bedoel je, wat mag dan eigenlijk niet zo echt meer wat zo een beetje strafbaar eventueel mogelijk kan zijn? :stuck_out_tongue:

Want ik ben altijd heeeeeeeeeeeel braaf.
(zegt mijn moedertje altijd, “Wat ben jij toch een lieve schat”) :slight_smile:

The Observer

Wat heb je aan goeie computer (AMD’tje 1.4 GHZ met een raid opstellinkske of zo…) en een formidabele connectie hetzij ADSL of Telenet als je er op tijd en stond niets mag mee downloaden wat voor sommigen niet altijd door de beugel kan)):

Als die jongen eens nu en dan wil anoniem surfen hetzij voor hetéén en het ander te downen (MP3’s, sexmpegs, warez). Wie zijn sommige dan om te oordelen dat dat niet mag!!! GROW UP FOLKS…Blijkbaar hebben sommigen onder jullie niets anders te doen dan kritiek te geven op iemands activiteiten…i.p.v. hem een handje toe te steken met goeie info te verschaffen hoe hij dit probleem zou kunnen oplossen. OK DRUGS EN COMSOORTEN VIND IK NIET GOED TE PRATEN!!!

A man got to do what a man got to do…but a man should know his limitations.

Vroeger vond ik dit forum toch een beetje beter qua praktische informatie. Blijkbaar ben ik niet de enige die hierover beklag doet (zo te zien en te lezen bij cdFREAKS).

KNOWLEDGE IS POWER…:cool: :cool: :cool: sommigen

Originally posted by Underdog
[B]Als die jongen eens nu en dan wil anoniem surfen hetzij voor hetéén en het ander te downen (MP3’s, sexmpegs, warez). Wie zijn sommige dan om te oordelen dat dat niet mag!!!

Burgerlijk wetboek , ooit eens van gehoord ?

GROW UP FOLKS…Blijkbaar hebben sommigen onder jullie niets anders te doen dan kritiek te geven op iemands activiteiten…i.p.v. hem een handje toe te steken met goeie info te verschaffen hoe hij dit probleem zou kunnen oplossen. OK DRUGS EN COMSOORTEN VIND IK NIET GOED TE PRATEN!!!

Blijf eens effe kalm ja… wat jij op het web/irc en god weet wat rondspookt kan mij niet echt veel boeien.

A man got to do what a man got to do…but a man should know his limitations.

en Kevin Mitnick is GOD … tuurlijk jongen …

Vroeger vond ik dit forum toch een beetje beter qua praktische informatie. Blijkbaar ben ik niet de enige die hierover beklag doet (zo te zien en te lezen bij cdFREAKS).
KNOWLEDGE IS POWER…:cool: :cool: :cool: sommigen [/B]

Luistert eens goed grote vriend. Ik had ook niks kunnen typen , hem niet kunnen helpen met wat te zoeken.

Iedere dreutel op het internet moet toch minstens weten wat zoekmachines zijn en als ik je zestigduizend links aanbied op google en je dan daarvoor prima dankje wel zegt , dan wek je de implicatie dat je zelf blijkbaar niet de moeite genomen om ook maar iets zelf te doen.

Als je toevallig van astalavista gehoord hebt , 2600 magazine en het klaphek dan maakt dat je nog niet echt een expert in de wereld van het internet.

Voordat je de volgende keer gaat flamen moet je eens nadenken dat er inderdaad mensen op het forum rondspoken die wat humoristische kritieken geven op je vragen. Misschien omdat ze al zo vaak gesteld zijn , misschien omdat ze er moe van worden dat script kitties niet de moeite nemen om daadwerkelijk wat te leren.

Ga gewoon het anarchist cookbook doorlezen , maak een blotto box en verras de buurt.

Trouwens , als jij je wat aantrekt van kritieken van volslagen vreemden op internet die je nooit hebt gezien , die je niet fysiek kunnen bereiken , dan moet je naar een forum gaan waar schelden wel als plezierig wordt beschouwd. Tweakers forum schijnt daar de laatste tijd nogal goed voor gebruikt te worden.

Ik ben GEEN hacker , GEEN phreaker , GEEN elite , GEEN script kitty en GEEN expert.

Tot ziens kitty …

jongens laat maar zitten…

Ik heb met google al eerder geprobeerd te vinden wat ik zocht voordat ik het hier vroeg, zonder (goed) resultaat.

het is net als het berichtje van pietpaulusma, je moet daar “toevallig” tegenaan lopen, en das is min of meer ook de gedachte hier geweest, ik kan wel de 60200 links gaan bezoeken die google heeft gevonden, maar als iemand weet waar je precies zoiets kan vinden, is dat veel makkelijker…

de respons van Pyromaniac vind ik wat dit betreft overdreven en had voor mij net zo goed niet geplaatst hoeven worden.

Originally posted by SoulShower
geweest, ik kan wel de 60200 links gaan bezoeken die google heeft gevonden, maar als iemand weet waar je precies zoiets kan vinden, is dat veel makkelijker…

Mja , heb je wel gelijk in , maar ja , het woordje anoniem is ook zo triviaal. Ik hoop dat je in ieder geval iets gevonden hebt

[B]

de respons van Pyromaniac vind ik wat dit betreft overdreven en had voor mij net zo goed niet geplaatst hoeven worden. [/B]

Ik heb mijn mening uitgesproken en daar laat ik het bij , ik wil geen flamewars