Angel / buffy the vampier slayer

vbimport

weet iemand of dat deze programa’s nog terug komen want daar keek ik altijd naar maar het is al meer dan een jaar geleden dat het op televisie is geweest:)

Ik zou het niet weten stuur een emailtje aan een of andere Televisie producent. Misschien dat hun wat meer weten. En misschien krijg je dan ook wel informatie uit eerste hand.

Nou veel succes ermee!!!

in de Veronica gids van deze week staat ook een mega groot interview met Sarah Michelle Gellar, en nog meer dingen over Angel/Buffy

Sarah Michelle…she hot! lijk jij een beetje op haar Flits? :wink:

absoluut niet qua uiterlijk wqua karakter kunnen er wel overeenkomstenlijken.

Originally posted by flits
absoluut niet qua uiterlijk wqua karakter kunnen er wel overeenkomstenlijken.

ehm, wat moet ik me daar bij voorstellen?

(you too like to go out at night in your mini skirt, hunting down vampires? :wink: )

ONE

heb iets teveel overgewicht om minirokjes te dragen maar wie zijn inderdaad aliebie het lifst vaak buiten en vampeirs heb ik toch mijn twijfels over dat die in het echte leven bestaan

Originally posted by flits
heb iets teveel overgewicht om minirokjes te dragen maar wie zijn inderdaad aliebie het lifst vaak buiten en vampeirs heb ik toch mijn twijfels over dat die in het echte leven bestaan

ok, so no vampire slaying for you then…(en vampiers bestaan vast wel, u just gotta look hard enough :wink: )

oh, en trouwens, is het rennen achter vampiers niet een ideaal middel om straks wél in een mini rok te passen? (just a thought :wink: )

ONE

zou kunnen ik begin in juni weer met fitness en steppen dan zal er wel weer wat afgaan

lekker wijfie die buffy
yam yam give me some:eek:

Muffy is ook best goed. Alleen het verhaal is iets minder.:wink:

Originally posted by cum-a-lot
Muffy is ook best goed. Alleen het verhaal is iets minder.:wink:

wie is muffy:confused: :confused:

Originally posted by [-=¤Ðã®kçhi£Ð¤=-]
[B]in de Veronica gids van deze week staat ook een mega groot interview met Sarah Michelle Gellar, en nog meer dingen over Angel/Buffy

Sarah Michelle…she hot! lijk jij een beetje op haar Flits? :wink: [/B]

wij hebben geen veronica gids wij hebben de tros

ik zat gister avond in het tv boekje van volgende week te neuzen en zag ik staan dat ze allebei woensdag avond beginnen op net5 maar efven goed bedankt voor de info die bijna niemand wist. :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: