André Hazes is niet meer

vbimport

:stuck_out_tongue:

Zo te zien zijn we het unaniem eens over deze kam… euh man… :stuck_out_tongue:

Het eerste wat ik tegen m’n vader zei was: De aandelen Heinekenen zullen nu ook wel dalen :wink:

Desalniettemin, hij heeft toch wel een aantal nummers op z’n naam staan die geen kroeg uit te branden zijn. Het ergste zijn z’n kinderen, die zullen hun vader wel gaan missen!

need i say more ?

Heb al heleboel funnies voorbij zien komen over André…helaas op kantoor en kan ze dus niet linken nu…beetje voorspelbaar…

Ook eentje met een brief aan zijn moeder, dat hij die zelf gaat brengen nu…

Zag gisteren dat optreden in Benidorm…echt sneu ipv 10.000 mensen slechts 400…

Ook op ned 1 iets, daar zegt ie dat hij tijdens optredens de hele dag niks eet, pas na het optreden dus s’nachts…maar wel zuipen.

Ach een gezond koppie had ie nooit.

Ik was geen fan van hem maar sommige nummers waren toch wel aardig(e meezingers). Jammer, vooral omdat die toch jonge kinderen achter laat. 53 jaar is te jong maar zoals de meeste al zeiden op TV, hij heeft geleefd voor 106.

Ben ik de enige die het erg vindt, dat we een icoon zijn kwijt geraakt! :frowning:

Andre R.I.P., we zullen je missen.

Rachel en de kids, sterkte met het verwerken van dit verlies.

en gaat nu heineken failliet

Andre Hazes ?? Was dat niet die gitarist van BZN ???

Nou gisteren was dus z’n avondwake op tv… echt NIET te geloven. Wij hadden het niet opstaan, maar hier in het appartementencomplex waar ik woon kon je die herrie van overal door de muren heen horen komen (ik heb hier nog nooit geluidsoverlast gehad). Het schijnt nogal wat emoties bij de mensen los te maken. Ergens snap ik dat nog steeds niet helemaal, maar dat zal wel aan mij liggen.

Heb je dat volk gezien wat voor de camera kwam? Genoeg reden om meteen te zappen.

Hahahaha ja idd… ik wilde het al niet zeggen!