...and again a fucking dealer!

vbimport

…Dimension Cd, don’t order at there place !! Ordered there 5 weeks ago, they delivered me just one cd, mailed them several times last weeks for the rest of my cds, or my money, but no fucking response, no cds and worse no money back (110,-).
If I don’t get my cds or money back in 1 week, I place there adres on every forum on the internet. Fuck Them !!

Je moet ook NIET bij de eerste de beste bestellen!!! bestel ALTIJD eerst 1 Cd en kijk of de dealer GOED is…
Zo niet. Koop dan bij MIJ :slight_smile:
mvg
speeyd

Mr Mikey you better think twice before you put their adress on the net, they can post your adress on the net also, and then you are in trouble

Hou AUB die adressen en namen van het net, breng niemand anders en UZELF in de problemen. Ga voorzichtig te werk, zeker de eerste keer, er lopen altijd klootzakken op de wereld en dat zal altijd zo zijn. Dus wees gewaarschuwd. Waar werk voor een paar tientjes of belgische frankskes geen andere mensen en UZELF in de problemen. Je weet waar het begint, maar niet waar het eindigd.
Hopelijk heb je volgende keer meer geluk.

Ik denk dat het zetten van namen van slechte dealers op het internet een “must” is ; anders denken die lui juist dat ze ermee door kunnen gaan…Ik heb ook een slechte ervaring gehad met iemand die niet leverde; naam en adres op message-board gezet en werd gebeld door nog iemand die door dezelfde persoon ook van zijn bestelde en betaalde(of geruilde) cd’s werd onthouden…na een dag werd ik door diegene gebeld of ik zijn naam en adres van het board wilde halen…ik heb toen gezegd dat ik dat zou doen op het moment dat mijn bestelde cd’s bij mij gearriveerd waren…de volgende dag waren de cd’s er netjes per post afgeleverd…clous van dit verhaal is dus; HET HELPT…!!! En voor represailles ben ik niet bang want als iemand problemen maakt kan die ze bij mij krijgen heel simpel…Ik zet altijd mijn naam en adres onder mijn mailtjes zodat iedereen kan reageren en weet met wie hij mailt en/of schrijft!

Ik begrijp alleen die mensen niet…men snapt toch zelf wel dat het een paar keer goed gaat maar dat je eens de verkeerde tegen het lijf loopt? Laten we met z’n allen proberen om het leuk te houden zowel voor dealers als voor klanten!

Grtz,

R. Mertens,
Binnenwater 54,
Zoetermeer,
robert24@wanadoo.nl

Jah ach. Slechterikken zullen er altijd tussenzitten. Maar waarom doen dealers altijd alles fout. Laten we het eens over de klant hebben die soms te “lui” is om te betalen. Ik ga hier toch ook geen namen lopen rondgooien van mensen waar ik nog geld van krijg. Probeer het eerst gewoon met degene zelf op te lossen. Werkt een mailtje niet, bel dan gewoon of schrijf een persoonlijke brief. Desnoods met een dreigement erin ofzo en ga niet iemand lopen naaien door hem op dit messageboard te gooien. Je schiet er toch geen hoer mee op

GrtZ. SnOOp

http://www.crowheads.com******

Never, never put an adress on the net. You must be totally crazy. You could provocate the 3th world war!
The warez scene must be serious and helpful to each other! Otherwise all of us could get a cick in the a…

amen brother…

He robert, alles goed
http://www.cdholland.nl

[This message has been edited by theclient (edited 25 March 2000).]

Kortom: “EEN COMPLETE BABYLONISCHE SPRAAKVERWARRING” tussen dealers en clients…moeten er eens UNIFORME afspraken komen (net als de OPEC) tussen dealers onderling? Misschien verstevigt het de banden én is er minder strijd én kan de klant er baat bij hebben! (of trap ik een open deur in???)