aNaToMiC is van url veranderd

vbimport

aNaToMiC voorlopig niet meer op cjb.net URL…

we zijn door een onbekend persoon gelinkt op deze site:

http://www.gironet.nl/home/hansh/nieuwsbrief20_museekster.htm

we zullen deze persoon zo spoedig mogelijk opsporen en we verzoeken andere members de andere URL te gebruiken of een bookmark van de server. Indien je deze niet hebt, kun je naar IRC komen, als je niet weet hoe dit werkt, kun je het een admin vragen via DFF ofzo, en als je dat allemaal niet weet, heb je dus gewoon pech.

Greetz

G-NiLES, Kenny007, B-Ice, TBonez! , MP3BROSs, ISN, Javata. ( we zullen niet antwoorden op ICQ)

Weet misschien iemand dit adres.

Greetingz

drpeer

Ikke niet, ik ben wel op zoek, maar niet de juiste gevonden, hij is zelfs al verdwenen uit mijn history :mad:

Originally posted by drpeer_holland
[B]
Indien je deze niet hebt, kun je naar IRC komen, als je niet weet hoe dit werkt, kun je het een admin vragen via DFF ofzo, en als je dat allemaal niet weet, heb je dus gewoon pech.

[/B]

Lees wat er staat en u komt aan de url als dit niet lukt is de laatste regel van toepassing :slight_smile:

Good luck

Ik zal wel dom zijn maar ik kom op een artikel over file sharing services? Of mis ik hier wat?

Originally posted by Dee-ehn
Ik zal wel dom zijn maar ik kom op een artikel over file sharing services? Of mis ik hier wat?

Klopt daarom is zijn ze van url veranderd
moet je goed lezen

Ohja ben een beetje lui vandaag (moe)

Originally posted by Dee-ehn

Vanmiddag als ik hun nieuwsbrief waarin het betreffende artikel stond. Het probleem was dat er en links naar boards waren en dat er als het ware werd opgeroepen om op die sites maar een beetje gaan downen en niets terug doen etc. Omdat zijn site nogal een groot bereik heeft, heb ik hem vanmiddag meteen gemeeld dat hij die links weg moest halen en de offline versie van de nieuwsbrief moest aanpassen. Hierop heeft de auteur van de site mij een meel gestuurd waarin hij zijn excuses aanbood en waarin hij zei dat hij alles zou veranderen. Deze mail heeft hij ook gestuurd naar de betreffende boards. Aangezien de nieuwsbrieven al weg zijn, en de links daar nog wel staan, hebben de 2 sites (mapfxp - anatomic) hun urls veranderd. Zodoende.

ps het was iemand die lid is van cdfreaks en die links hier vandaan had, zo vertelde de webmaster het mij.

Originally posted by drpeer_holland
[B]dit is het nieuwe adres:

EDITTED BY aNaToMiC…
STOP PASTING OUR URL!!!

Greetingz [/B]

Heel erg bedankt, niet dat ik er veel aan heb zonder kabel of adsl maar ik vind het toch wel leuk om te kijken wat er zoal te verkrijgen is in dezen wereld :smiley:

ik weet dat links posten mag, maar ik heb besloten om deze weg te halen op verzoek van een aantal personen, die close staan met dat board, en die links liever niet overal zien op duiken op het forum, want hoemeer publiciteit dat da zaakje krijgt, zoveel te sneller ligt dat zaakje weer al down, en dat denk ik toch dat het laatste is wat jullie willen.

Indien jullie die link toch willen bemachtigen, regel het dan ff af via private messaging.

Bij voorbaat dank,

enneh no hard feelings, ok? :wink:

ok bedankt alvast en nu maar wachten tot 20.00 uur

ummz trooper zou je die link weg kunnen halen enzo ? tnx.

Welke home heeft dit bij mij veranderd in mijn profile

Ik ben hard-leerz :stuck_out_tongue:
*** nuked by aNaToMiC ***

Dit doen we niet nog eens begrepen !!

heb ik reeds gedaan, op aanvraag van …

Ik wilde even zeggen dat ik niet wist dat ik de link van anatomics niet op dit forum mocht zetten heb ik nergens zien staan,

Heel erg veel sorry’s dan…

SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY

Maar mattel kun jij dit niet recht zetten want ik vind dit niet fijn had net wat pubjes gepost op dit board…

Groeten geert

Originally posted by Mattel007
heb ik reeds gedaan, op aanvraag van …

Had jij dat ook bij mij gedaan???
Bij mij stond er: Hated by Atononic

Ik dacht, shit wat heb ik nou weer verkeerd gedaan…

Greetz, Phrozy

'k heb enkel trooper zijn topic geedit, van de rest weet ik niets

wow mattel jij bent snel :slight_smile:

ach ja :wink: moet kunne he :wink:
thnx 4 tha compliment :slight_smile:

Ach ja laten we het er maar niet meer over hebben en SVP niet de URL meer posten.
:slight_smile:

Iemand zou een underground board moeten opzetten. Waar alleen mensen die je kunt vertrouwen en niet her en der overal url’s neer gaat zetten. Nou misschien een iedeetje voor iemand.