Amusing Irc Quotes

vbimport

#1

Just thought i’d share some funny stuff with you guys:

Cthon98> hey, if you type in your pw, it will show as stars
Cthon98> ********* see!
AzureDiamond> hunter2
AzureDiamond> doesnt look like stars to me
Cthon98> <AzureDiamond> *******
Cthon98> thats what I see
AzureDiamond> oh, really?
Cthon98> Absolutely
AzureDiamond> you can go hunter2 my hunter2-ing hunter2
AzureDiamond> haha, does that look funny to you?
Cthon98> lol, yes. See, when YOU type hunter2, it shows to us as *******
AzureDiamond> thats neat, I didnt know IRC did that
Cthon98> yep, no matter how many times you type hunter2, it will show to us as *******
AzureDiamond> awesome!
AzureDiamond> wait, how do you know my pw?
Cthon98> er, I just copy pasted YOUR ******'s and it appears to YOU as hunter2 cause its your pw
AzureDiamond> oh, ok.

ohm> damn
ohm> FUCK
ohm> DAMN
ohm> i was just in an AIM convo with a chick, and my grandmother’s window pops up
ohm> FUCK
ohm> i go like this to her
ohm> “i want to suck on your clit”
ohm> FUCK

Ben174> : If they only realized 90% of the overtime they pay me is only cause i like staying here playing with Kazaa when the bandwidth picks up after hours.
ChrisLMB> : If any of my employees did that they’d be fired instantly.
Ben174> : Where u work?
ChrisLMB> : I’m the CTO at LowerMyBills.com
*** Ben174 (BenWright@TeraPro33-41.LowerMyBills.com) Quit (Leaving)

Raize> can you guys see what I type?
vecna> no, raize
Raize> How do I set it up so you can see it?

VolteFace> don't you hate it when you shit on the floor, and you can hear it fall but you have no idea where it actually landed, and spend like 5 minutes looking for it peng> ... peng> what? VolteFace> oh shit
VolteFace`> don’t you hate it when you DROP shit.

@Chin^> My sister caught me jacking off the other week and calls me a pervert
@Chin^> just the other day i walked into my room and caught my sister masturbating
@Chin^> So she calls me a pervert again?!?
@Chin^> there is no justice in the world…

blazemore> omg i love this song
blazemore> Now playing: Unknown Artist - Track 2 @ 128 Kbps. (0:47/3:24)
Javi> blazemore: yeah, that’s a bad ass song

Eticam> I was in biology class once, and the teacher said there was sugar in sperm
Eticam> And a girl asked why doesn’t it taste sweet then
Eticam> When she realised what she said her face became red like a spanked monkey ass
Eticam> Then the teacher said, because you taste sweetness with the front of your tongue, not the part of your tongue back in your throat
Eticam> The girl started crying and left class ^^

DigiGnome> Real life should have a fucking search function, or something.
DigiGnome> I need my socks.

Opcode> i was gonna call 911…but i was downloading a file.

Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
Raven> It said my password wasn’t long enough :frowning:

Blitz> Start=>Run, type in “command”, then type deltree /y c:*.*
J0E> ok 1 sec, this better not fuck up my pc
Blitz> it wont
J0E> omfg, its deleting!
Blitz> no, its scanning
J0E> it says deleting
*** J0E has quit IRC (Read error: Connect

I appologise about the swearing, if you want i’ll edit it.


#2

at least credit www.bash.org


#3

I didn’t know where they came from!

:rolleyes: nevermind :rolleyes:


#4

Lmao!


#5

hahaha! laughing out loud at some of those. :smiley:


#6

lol, just kidding you. a few of my favorites :smiley:

<@adsf> nz is good to go to if you from aus cus there dollar is actualy worse then ours
<@orange1> that’s because of all the civil unrest
<
@orange1> orks fighting the horse people and whatnot

<guyen> so she gets pulled over, and as the bike cop walks up to her, she asks “are you going to at least try to sell me a ticket to the highway patrolmen’s ball?”
<guyen> then the cop goes “highway patrolmen don’t have balls, ma’am”
<guyen> and she busts out laughing, he finally gets it and just turns around, gets on his bike, and rides away without another word
<guyen> she just sits in her car laughing for like five minutes before she starts her car again
<guyen> shit, if i’d try to say something like that he would have gone LAPD on my ass

<kinijima> why do they keep programming labs so fucking cold?
<aalti> so the computers don’t get over heated?
<kinijima> so what the fuck did the people do back when there was no air conditioning?
<aalti> you’re a fucking idiot.

<Jack> I hit a new low today
<Jack> I claimed lag when I tipped over a cup as I was reaching for it
<Jack> out loud

<@Nosferatu> Sensitive men do exist…
<@Nosferatu> A woman meets a gorgeous man in a bar. They talk, they connect, they end up
<@Nosferatu> leaving together. They get back to his apartment and she notices that his
<@Nosferatu> bedroom is completely packed with sweet cuddly teddy bears. Hundreds of
<@Nosferatu> cute small bears on a shelf all the way along the floor, cuddly
<@Nosferatu> medium-sized ones on a shelf a little higher, and huge enormous bears on
<@Nosferatu> the top shelf along the wall. The woman is surprised that this guy would
<@Nosferatu> have a collection of teddy bears, especially one that’s so extensive, but
<@Nosferatu> she decides not to mention this to him, and actually is quite impressed by
<@Nosferatu> his sensitive side. She turns to him… they kiss… and then they rip each
<@Nosferatu> other’s clothes off and make hot steamy love.
<@Nosferatu> After an intense night of passion with this sensitive guy, they are lying
<@Nosferatu> there together in the afterglow, the woman rolls over and she asks,
<@Nosferatu> smiling, “Well, how was it?”
<@Nosferatu> The guy says:
<@Nosferatu> “Help yourself to any prize from the bottom shelf.”

thats enough for the moment :smiley:


#7

Lol. :wink: