AMD T-Bird ....?

vbimport

IK wil nu een nieuw systeem gaan kopen en ik heb voor AMD ( met advies van jullie ) gekozen maar ik hoor dat er ook een nieuwe T-Bird is uitgekomen , moet ik nu gaankopen of wachten tot de nieuwe vogel uitkomen en waarneer komt die uit ???
Gr.

ik wil da ook wel nen keer weten wanneer die donder vogels uitkomen !!!
die gaan wel ne keer goe op intel zijnen kop schijten als ze voorbij vliegen !!!
die athlons hebben da eigenlijk al goe gedaan maar nu schijten ze intel zo hard onder dat ze stikken in hun Intel BROL !!!
en die thunderbird gaat nog altijd goedkoper zijn dan die fucking intel !!!
en die athlons gaan ze naar uwen kop smijten voor 5 frank !!!

Ahum.

Voor de Thunderbird moet je nog ff wachten tot ie in Nederland is, maar ik zou er als ik jouw was wel op wachten.
Wat wou je allemaal in je nieuwe computer gooien?

En neem je een Slot-A of een Socket-A T-bird?
Als je een Socket-A neemt, moet je minstens tot Augustus wachten omdat dan pas de Abit KT7 (met KT133 Via Chipset) in Nederland is…

En waarvoor ga je je computer gebruiken?
Want als dat alleen voor Internet is en lichte spellen,dan kan je beter de AMD Duron nemen…

ASUS K7V is toch een goeie MB of niet soms .
Deze kan als slot A of socket A gebruiken . Deze heeft ook de nieuwste chipset kt133 .
Ik koop via een PCregeling daarom wil ik meten een goed systeem . Mijn gedacht gaat naar : Asus K7v , 128MB-133mhz , vga kaart weet ik nog niet zeker , ik zit te twijfelen tussen asus geforce2 of Matrox G400 max .
Wat vinden jullie er van ???
Gr.

Nou, even om kort te zijn, er klopt niet veel van je verhaal.

Je hebt een moederbord nodig voor de T-bird en niet voor de Classic Athlon, ten tweede, kan een moederbord niet tegelijk Socket A en Slot A ondersteunen, ten derde, ik weet niet waarom je een videokaart een vga kaart noemt, want dat slaat dus nergens op.

Als ik jouw was zou ik naar een winkel gaan en niet zelf samenstellen wat je wil, maar dat overlaten aan de verkoper…

Wat wel kan, is deze configuratie :

AMD thunderbird 800
Abit KT7
128 MB SDRAM 133 Mhz
minimaal 10 GB HD
Geforce MX 2
17"
SB 1024

Hoi,

Bedankt voor jouw advies maar ik heb nog een vraag . Wat is verschil tussen Slot A en Soket A voor AMD , wat is de beste ???
Dedankt.

Op de slot A past alleen een Athlon Classic of Athlon Thunderbird slot A op. Voor slot A komt hooguit nog een 1.1 Ghz en dan nog in kleine hoeveelheden.
Op de socket A versie past de Duron en de Athlon Thunderbird socket A versie op. De laatste is erg aan te raden vooral omdat je je computer toch makkelijker kan upgraden aangezien de slot A Athlon productie langzaam wordt stopgezet. De K7V die ook socket A ondersteund die bestaat niet de A7V zal je bedoelen die ondersteunt socket A en de K7V ondersteund slot A. Voordeel is ook dat de A7V een multiplier overrider heeft waardoor je je computer makkelijker kan overklokken.

Goh,ik had wel gehoord van de MSI K7TPRO voor de Socket A thunderbird, maar nog niet van de A7V…

Hoi,

Ik heb de nieuuste MB gevonden . Het is een AUS A7V KT133 Socket A . En ik ga deze halen.
Wat vinden jullie daar van ???
Gr.

Goede Keus!