AMD rules... uiteindelijk

vbimport

wat voor drugs had de persoon op die hem een amd aanraadde ?

Jippie! Op jullie aanraden en eigen onderzoek heb ik een AMD ipv een Pentium gekocht en ik ben sinds dit weekend in het bezit van een AMD K7 700, ASUS K7V mobo en 128MB 133MHz geheugen! Het was even kloten voordat alles aan de praat was, maar nu loopt het als een trein.

Alleen nog een vraagje: is er nog iets speciaals waar ik op moet letten? Ik heb bijvoorbeeld die VIA chipsets, maar ik hoefde niets te instaleren terwijl dat bij mijn vorige mobo wel moest.

Alvast bedankt…

[This message has been edited by Gamefreak_cd_copy (edited 10 July 2000).]

Eeuuhh… niet goed?

Oh nee, deze discussie wil ik niet nog een keer hebben…

De discussie AMD - Intel moet inderdaad niet nog een keer komen…

Maar let in ieder geval op drivers voor de VIA chipset. Via brengt nog wel eens updated drivers uit die eventuele bugs fixen of weer een verbetering zijn voor de performance.

Dat is zo het enige dat ik je zou willen adviseren, verder mijn felicitaties met je geweldige aankoop

Da_Taxman

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Da_Taxman:
Dat is zo het enige dat ik je zou willen adviseren, verder mijn felicitaties met je geweldige aankoop
Da_Taxman
<HR></BLOCKQUOTE>

En volgens mij moet ik jou ook feliciteren; ik zie dat je bevorderd bent Hoeveel heb je betaald?.. heheh nee hoor, jij geeft altijd recht door zee antwoorden waar je wat aan hebt. Keep it up!

Hey Da Taxman…
Gefeliciteerd met je nieuwe benoeming…
Eer aan wie eer toekomt…

uhhh Gamefreak…
heb zelf vorige week ook een AMD700 gekocht met K7V mobo, maar dan met 128Mb 100Mhz.
ok, de mb’s zijn mij nu nog te duur maarruh heb wel een leuke GeForce v6800 deluxe,
draait als een speer.
Kan menig intel-freak alleen nog maar van dromen…

greetz Lathieza

sorry dat ik die amd/intel discussie weer oplaaide

ik vind dat alleen op zich een nogal interessante discussie omdat ik altijd het idee heb dat mijn argumenten in die discussie gewoon zwaar goed zijn en gewoon aantonen dat intel beter
hetzelfde met de 3dfx/nvidea discussie… ik ben zwaar pro 3dfx en ook geheel terecht als ik het zo bekijk…

van 3Dfx tegen Nvidia snap ik het zelf nog steeds niet !!!
maar van 1 ding ben ik zeker Athlon is veeeeeel beter als intel !
Intel word veel te zwak !
intel heeft veel te dure prijzen !
die thunderbirds blazen die intel weg dat kan je niet meer ontkennen !
en toch zijn ze nog altijd goedkoper volgens mij ! wie is dan beter ?
ik heb een intel P3 en een athlon en die athlon draaid echt wel beter !
en als het op gamen op aan komt ruled athlon zwaar in het overwicht tegenover intel hoor
maar ik ben van plan om een nieuwe 3D card te kopen ! enig idee >>> The Duke ?

Ikzelf heb in die Athlon machine een Voodoo III 3dfx zitten en draait echt supers hoor. 't is natuurlijk niet de beste kaart meer, maar alles draait als een tiet!

Alleen CloneCD geeft nu problemen, maar daar heb ik al over gepost op CloneClinic…

Gr33ts

[This message has been edited by Gamefreak_cd_copy (edited 11 July 2000).]

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by TheDuke:
gewoon aantonen dat intel beter
… en ook geheel terecht als ik het zo bekijk…
<HR></BLOCKQUOTE>

tell em bro

Niet dat we op deze discussie zouden ingaan, maar let goed op, binnen dit en een jaar staat intel op de tweede plaats! AMD RULEZ, ze zijn er in geslaagd op korte termijn intel voorbij te steken en alle grote merken achter zich te krijgen. Aan dit tempo en met de thunderbird in het vooruitzicht maakt Intel geen kans. uiteraard weet je nooit wat intel nog achter de hand heeft!

…en nvidia is toch beter als 3dfx! nah!