AMD Athlon XP 2000+ CPU settings

Kan er mij iemand zeggen welke CPU/core settings ik moet instellen voor een Athlon XP 2000+ op een K7N420 Pro moederbordje van MSI???

Dank bij voorbaat…

:smiley:

Wat voor instellingen biedt dit bord zoal?

Uitgaande van een standaard situatie, zou ik, indien mogelijk, alles op standaard zetten. Grote kans dat je de FSB handmatig in moet stellen, deze dient op 133 te staan.

Standaard staat de jumper van SW2 op 100 Mhz Safe Mode 100 Mhz. Deze moet je naar 133 Mhz zetten Auto Mode(User Mode)133 Mhz. Dan taat als het goed is in je Bios je FSB op 133 en je clock Ratio op 12,5. De lokatie van je SW2 jumper staat in je handleiding. Suc6

MSI kennende is deze jumper geel van kleur…

Originally posted by Dee-ehn
MSI kennende is deze jumper geel van kleur…
Dat is niet helmaal waar. :wink: Deze is namelijk groen en hij is te lokaliseren boven de AGP insteek slot.

In de handleiding van je moederbord staat interessante info. Lees ff door zou ik zeggen.

Met al die relevante informatie staat ik nu wel een stapke verder… AMD RULES BIG TIME zou ik zeggen…:cool: :cool: :cool:

Aan alle AMD-minded PC-fanaten: Wees alert met het plaatsen van de cooler. Men kan schade berokkenen aan de core van de processor wanneer men de cooler misplaatst!!!