AMD Athlon 4

vbimport

Is het al bekend wanneer die ongeveer uitkomt? Ik las net op de mainpage van CDFREAKS.com dat die eerst voor de mobiele markt uitkomt en dan pas voor de desktop pc’s. Maar er staat nergens hoelang dat nog gaat duren…Dus dat zal ik wel graag willen weten aangezien ik binnenkort een nieuwe pc mag gaan kopen :smiley:

Ik geloof dat je het ook op ww.tomshardware.com kan lezen maar het is geloof ik als volgt.

Eerst komt de mobile versie uit(nu ongeveeer), dan de workstation versie die alleen op een multi cpu systeem kunnen draaien, deze komt over enkele weken, en de desktop versie(interessant voor ons) komt pas in september geloof ik.

Rond de herfst zal dat zijn dat hij uitkomt voor de desktops. Begin maar al te sparen. :wink:

Zal waarschijnlijk rond october worden… en ik verwacht zo rond de releasedate van WinXP… maar dat is maar een speculatie!

Originally posted by Dee-ehn
Zal waarschijnlijk rond october worden…

Dat zuigt wel heel erg :frowning: Tegen die tijd is de computer die ik nu heb wel helemaal afgeschreven :frowning:

Tja als je een compu koopt is hij in feite al afgeschreven door de snelle ontwikkelingen… helaas nix aan te doen!

Maareuh een Athlon C is ook niet langzaam hoor…!

Originally posted by Dee-ehn

Maareuh een Athlon C is ook niet langzaam hoor…!

Dat is toch die AMD die je nu al kunt kopen in de winkel?

Dat is idd correct, hij is gewoon te koop (indien voorradig he). De AMD Athlon Thunderbird C (voluit) is de versie met de 266Mhz CPU FSB, die met de 200Mhz CPU FSB is de B

Tis maar net wat je nu bezit! Werk je nu nog met een P200 dan lijkt het mij dat een Athlon C wel een gigastap is! Maar heb je nu een (noem maar wat) Celeron 500 dan is de stap natuurlijk minder!

Ik draaide hiervoor op een K6-2 400mhz en me 1,0@1,2 is dan echt wel beter ja!

Over het algemeen zijn de nwste AMD’s wel quick genoeg! :wink:

ik heb nu een athlon 900 en die is nog retesnel maar denk er wel aan om binnenkort maar weer eens te gaan upgraden omdat ik dan m`n ouwe stuff nog voor
een mooi prijsje kwijt kom…

Originally posted by xian
omdat ik dan m`n ouwe stuff nog voor
een mooi prijsje kwijt kom…

Is dat een aanbod Xian?

Aangezien ik Xian zeer goed ken (persoonlijk) was dat niet als aanbod bedoelt maar gaat hij zekers op een serieus bod serieus in :slight_smile: