Amd Athlon 4

vbimport

Wat denken jullie van deze processor nu? Hebben jullie bedenkingen rond een of ander onderdeel ervan?

Wat vinden jullie van de prijzen voor de mobiele processors = The 1GHz, 950MHz, 900MHz and 850MHz mobile AMD Athlon 4 processors are priced at $425, $350, $270 and $240, respectively

Ik ben de eerste die gestemd heeft. Ben ik even stoer. Nee even serieus zodra die uit is en ik kan het financieel rond krijgen dan koop ik hem. Ik wil alleen wel een pc die een beetje betrouwbaar is dus ik ga van zelf sprekend wel wat reviews lezen over dat bakkie :smiley:

ik weet niet eens wat het inhoud dus heb ik maar op ik wacht lieever af en lees wat reviews gedrukt

Hmmm ik w8 het ff af want dan:

1. zijn de prijzen veeeeeeeeeeeel lager
  2. is het duidelijk hoe groot het verschil is met mijn huidige cpu (1,2 ghz tb 266)
  3. groter aanbod aan mobo’s en coolers

Maar ik ben er weer helemaal hoteldebotel van… :smiley:

Ik heb een PII350, en die doet het perfect.

Nooit als eerste een CPUtje kopen…!!! Tenzij je echt geld te veel hebt…:wink:

Het gebeurd zoooo ontzettend vaak (als het niet altijd is) dat het CPUutje binnen een maand zo hard daald in prijs dat het gewoon zonde van je geld is…

ik zal m uiteraard niet direct kopen en natuurlijk ook niet het mobiele model maar als ik over een paar maandjes weer aan een upgrade toe ben word dat uiteraad de athlon 4 want wat moet ik met zon
intel slak ?

Originally posted by Dee-ehn
[B]

Maar ik ben er weer helemaal hoteldebotel van… :smiley: [/B]

Is dat positief of negatief :smiley:

m’n Athlon-1000 is nog niet “uitgewoond” dus daar hou ik het voorlopig bij :smiley:

Ik zal zeker een AMD 4 kopen maar ik ga eerst toch wat wachten want binnen enkele maanden (oktober) komt er weeral eentje uit, zo kan je blijven kopen.

Originally posted by Sluis
Ik zal zeker een AMD 4 kopen maar ik ga eerst toch wat wachten want binnen enkele maanden (oktober) komt er weeral eentje uit, zo kan je blijven kopen.

Ik koop enkel nieuwe processor als mijn systeem te traag begint te worden, dus om de 2-3 jaar.

Heb nu een maand of 5 een PIII 800… rete snel joh

Pyromaan: dat is positief… voor mij dan… niet voor de financiele status van dit persoontje maar ach :slight_smile:

ok dan weet ik dat ook weer :smiley:

Is het al bekend wanneer dat bakkie in de winkel gaat komen?

Originally posted by BeBoP
[B]

Ik koop enkel nieuwe processor als mijn systeem te traag begint te worden, dus om de 2-3 jaar.

Heb nu een maand of 5 een PIII 800… rete snel joh [/B]

Doe ik dus ook! Pas upgraden als ut echt nodig is! Waar doe je ut anders voor?! Om tegen vrienden te kunnen zeggen dat je het allersnelste hebt?! Gaat toch snel over vaak! Elke week weer wat snellers op de markt! :stuck_out_tongue:
Ik heb nu sinds een paar maandjes een gigahz gekocht die dan weliswaar op 1,2 draait maar dat was ook echt nodig, want die K6-2@400mhz kon echt nie meer hoor! :wink:
Nu pas weer upgraden als ik iets wat ik graag wil doen niet meer kan doen omdat me pc te traag wordt! :wink:

nou; om eerlijk te zijn ik wacht op de mobo’s met dual processor support van amd en dan zie ik me wel eentje kopen :slight_smile: