Amd ath TB 1.2 + msi k7t turbo raid?

vbimport

Ok

heb hier en daar wat gelezen en wil toch even de meningen horen.

AMD Athlon Thunderbird 1200mhz Socket A (200FSB) +
MSI K7T Turbo RAID VIA KT133A u-dma 100 + SDRAM 256 MB DIMM PC133

Is dit een leuk/goed idee?

graag duidelijke antwoorden en evetueel advies

Ja, werkt perfect (heb het zelf ook 2x in huis staan: 1133 met raid en 1200 zonder raid, beiden athlon-c) en ik heb er nix over te klagen. Snel (athlon), stabiel (msi is extreem stabiel) en goedkoop (zowel amd als msi zijn goedkoper dan de meeste concurrenten). Wat wil je meer…? :slight_smile:

Als je dan toch bezig bent, neem dan gelijk een 1400! Of tenminste een 1200 met 266 FSB! Die paar tientje extra die je daar voor betaald. :wink:

Dus inplaats van een Amd ath tb 1.2 socket a 200FSB een 266FSB

geeft dus geen problemen ? Ik had zo een beetje uit de reviews(misschien verkeer gelezen) begrepen dat je dan ook een mainboard met 266fsb nodig had? :confused:

Misschien lul ik nu uit me nek maar ok.

die paar tientjes meer, had ik nu maar dit wordt al sprokkelen, maar als je een bij drage wilt storten is ook goed :stuck_out_tongue:

Originally posted by Observer
[B]Dus inplaats van een Amd ath tb 1.2 socket a 200FSB een 266FSB

geeft dus geen problemen ? Ik had zo een beetje uit de reviews(misschien verkeer gelezen) begrepen dat je dan ook een mainboard met 266fsb nodig had? :confused:

Misschien lul ik nu uit me nek maar ok.

die paar tientjes meer, had ik nu maar dit wordt al sprokkelen, maar als je een bij drage wilt storten is ook goed :stuck_out_tongue: [/B]

Sorry ik had het niet goed gelezen… je neemt idd beter een Athlon-C met 266Mhz FSB dan met 200Mhz. Het is totaal geen probleem aangezien je bordje deze FSB van 133Mhz (x2=266;)) gewoon ondersteunt…

Ho wacht nu snap ik het even niet meer :confused:

Maar wat kan ik nu het beste doen(met bovenstaande)

AMD Athlon Thunderbird 1200mhz Socket A (200FSB) +
MSI K7T Turbo RAID VIA KT133A u-dma 100

Of

AMD Athlon Thunderbird 1200mhz Socket A (266FSB) +
MSI K7T Turbo RAID VIA KT133A u-dma 100

let op de 200fsb/266fsb

gewoon even voor de duidelijkheid en zekerheid

Die met die 266 ipv 200… dat is veeeeeeel sneller!!! Dat komt omdat de communicatie met het mobo dan hoger is terwijl de clocksnelheid gelijk > effectiever. Ook is dan de bussnelheid van het mobo met die van de cpu gesynchroniseerd…

Thx Dee-ehn

Van mij mag die dicht

The Observer

Van mij mag die dicht

DN heeft het antwoord dan al wel gegeven, maar dat betekent niet dat de topic gelijk gesloten hoeft te worden hoor. En topic hoeft alleen maar gesloten te worden als ie off-topic geworden is. Of als er dingen in staan die volgens da rulez nie toegestaan zijn. (verkopen, verkeerde forum, je kent ze wel…)

Stel je nou eens voor dat ik toch nog iets extra zou willen weten over dit onderwerp en de topic was al weer gesloten. Dan zou ik voor mijn ene (kleine) vraagje opnieuw een topic moeten openen. Wat opzich geen probleem is maar als dat elke keer zou moeten gebeuren dan zie je door de topics de antwoorden niet meer! (door de bomen ut bos…) :stuck_out_tongue:

Dit moet je niet persoonlijk opvatten hoor, maar ik zie vaak staan dat mensen zeggen dat “de topic dicht mag”, als het antwoord gegeven is.

Je hebt gelijk mijn excusses :wink:

Je hebt gelijk mijn excusses :wink:

No prob hoor! :stuck_out_tongue: