AMD Ahtlon (B) 1400MHz gezocht

Exact gezegd deze :

http://www.community.tomshardware.com/Tdb/cpu_show_us.html?show_long=1&x[0]=135&profi=0&country=1

Die zocht ik afgelopen HCC dagen ook, heb echt alle stands afgelopen en vondt uiteindelijk een 1300 (en ik had een 1000)

Tevens had ik op internet echt heeel uitgebreid gezocht, ik hoop voor je dat je hem vindt maar ik denk dat het bijna een mission impossible wordt.

Mocht het je nou toch lukken, kun je me dan misschien laten weten of hij er twee heeft ? ? (kunnen we misschien wat aan de prijs doen ? )

Ik hoor het dan graag van je, veel succes :slight_smile:

Huh? Waarom zou je zo’n oude Athlon willen kopen als allang de Athlon XP op de markt is…:confused: Of heeft het iets met de overstap naar ddr-geheugen te maken?

Voor een classic A7V is dit de hoogst mogelijke processor.
Er kan wel een XP professor in , maar die zal nooit optimaal lopen.
Amd raadt het af (boeien) , maar volgens www.a7vtroubleshooting.com (geweldige site voor A7V eigenaars) kan het prima.

Het moet dan wel een classic A7V zijn , dus met een FSB van 200.

Ik heb al wel een 1300Mhz gevonden via hier. En die kost me dan 155 Euro. Ex verzendkosten.

Maar dan kan ik net zo goed bij Bora Computers een XP 1600+ halen , want die draait ook op 1400MHz en pas met behoorlijk tweaken ook in mijn classic A7V. Deze kost me dan 154 Euro. Ex verzendkosten.
link Bora