Amd 1,7 Ghz

vbimport

Ik was vanmorgen bij Vobis :frowning: omdat ik toch ergens moest kijken en toen vroeg ik of ze ook AMD processors verkochten (dat deden ze eerst namelijk nooit :confused: ) Toen zeiden ze tegen mij dat ze over een maand de nieuwe AMD 1,7 GHZ verwachten voor de prijs van een AMD 1,3 GHZ.

Nu is mijn vraag kan iemand dit bevestigen? En is dit dan die nieuwe, zuinige AMD processor?

Ik heb al op De site van AMD maar kon daar niets vinden.

Hmmm het lijkt mij zeeeeeer onwaarschijnlijk dat de prijs van de 1,7 evenveel als de 1,3 nu zal zijn! Zeker omdat de 1,5 pas net in de winkels ligt en die is al 300 piek (pcies) duurder als de 1,3GHz!

Kortom Vobis Lult maar wat!

Bel anders even met een ander filiaal…

Vobis levert tegenwoordig meer losse onderdelen dan vroeger.
Het aanbod kan van filiaal tot filiaal verschillen, alleen datgene dat op hun site staat is (deel van) het kernassortiment en wordt gevoerd door alle filialen.

Je kunt het met het ene filiaal heel erg treffen (qua kennis en service), maar met een ander filiaal ook erg pech hebben. Zelf werk ik er niet meer, anders had ik het voor je kunnen navragen

Hmm Tax,

Sinds wanneer levert Vobis losse onderdelen als CPUtjes?

Mag ik die vraag ook proberen te beantwoorden?

Volgens mij sinds kort :stuck_out_tongue:

Originally posted by Pyromaniac
[B]Mag ik die vraag ook proberen te beantwoorden?

Volgens mij sinds kort :stuck_out_tongue: [/B]

hehe sure! D8 al sinds kort ja…wel beter als grotere ondernemingen zoals Vobis losse CPU’tjes gaan verkopen. Als die gasten willen kunnen ze goedkoper zijn dan de meeste…groot inkopen enzo! :stuck_out_tongue:

Originally posted by -=HeadLesS=-
[B]Hmm Tax,

Sinds wanneer levert Vobis losse onderdelen als CPUtjes? [/B]

Al een tijdje, maar zoals gezegd, het is afhankelijk van het filiaal.
Sommige filialen doen het nauwelijks, maar andere filialen doen het al een geruime tijd.

Vobis zal echter geen prijsstunter zijn, nooit geweest en vermoed ook niet dat dit ooit zal gebeuren, maar voor de minder ervaren computeraar is het best een goede zaak (enkele filialen uitgezonderd)

Originally posted by Da_Taxman
is het best een goede zaak (enkele filialen uitgezonderd)

Ik denk dat ik wel een filiaal kan noemen die niet zo erg goed is :frowning:

BTW ik ben er vanmorgen nog geweest :slight_smile:

Originally posted by Pyromaniac
[B]

Ik denk dat ik wel een filiaal kan noemen die niet zo erg goed is :frowning:

BTW ik ben er vanmorgen nog geweest :slight_smile: [/B]

Ik kan er ook wel 1tje opnoemen…maarja misschien werkte Taxman daar wel dus ook weer zo lullig :wink:

Voor zover ik weet is een 1,7 Ghz AMD CPU (ff buiten beschouwing gelaten welk model) pas gepland voor Q4 2001… dus ik denk dat die gast een beetje aan het bazelen was :slight_smile:

Jah uhm over een maand is ut toch Q4 ? :slight_smile:
Maar als het waar is van die prijs, dan zou dat mooi zijn. Kan misschien wel maar dan moet de 1,5 Ghz ook omlaag gaan :slight_smile:
Anders klopt ut niet

Edit:

nee over 1 maand is ut geen Q4, maar Vobis telt misschien in andere maanden, zeggen dat ze iets krijgen over een maand, en um pas over x aantal maanden hebben. Zo zijn sommige winkels :slight_smile: Kweet niet of Vobis zo is