= amazing duke = theduke?

vbimport

Is the amazing Duke een reïncarnatie van de onovertroffen theduke? Ik ben net weer eens aan het lezen dus het zou kunnen dat ik het door elkaar haal

nee :smiley:
toch?

Hehe nee hoor :slight_smile:

The_Amazing_Duke is een belgische creatie van TheDuke ;):smiley:

nee, zoals mick te kennen heeft gegeven zijn dat 2 verschillende personen, kwee dus nie waar je dat gelezen zou hebben. Maar ben wel benieuwd of was het je eigen ged8?

hehe LOL :D:D:D

nee, ik heb die nick nu al bijna 5 jaar, ik kon toch nie van de een dag op de andere veranderen

Ik speelde enorm veel duke nukem 3d, mijn pa noemde me duke :), ik heb er the amazing voor gezet, duke was zo ‘gewoon’:smiley: (no offence to |TheDuke| :D)

er zijn trouwens genoeg Duke’s op de wereld, maar er is maar 1 The Amazing Duke (doe maar es een icq search):smiley:

Greetz from the one and only,

The Amazing Duke

zo is er ook maar 1 mattel007 op icq network hoewel er nog 2andere icq nr staan, die zijn ook van mij :wink: tja, je kunt er nooit genoeg hebben he :wink:

Originally posted by Mattel007
zo is er ook maar 1 mattel007 op icq network hoewel er nog 2andere icq nr staan, die zijn ook van mij :wink: tja, je kunt er nooit genoeg hebben he :wink:

Helaas waren er wel al een heleboel Wookie’s dus moest ik maar een aanpassing maken voor ICQ! :frowning: Het is dus [i]firstWookie[/i] geworden; ben ik toch nog een beetje de 1e! :smiley:

daarom had ik van cartman ook maar C@rtman2k gemaakt :smiley:

Originally posted by Mattel007
[B]…Maar ben wel benieuwd of was het je eigen ged8?

[/B]

Was mijn eigen gedachte ja. Het kwam gewoon bij me op omdat ik theduke nog niet had gezien (kan wel dat hij er wel was, ik heb nog maar heel even rondgekeken) dus daarom…

is er wel, alleen de laatste tijd iets minder :frowning: