Amai amai, een ERROR!

vbimport

[Edited by djrolo on 20-03-2001 at 02:01]

Zet die pics is op een andere server man! Raketnet geeft steeds rode kruisjes! :frowning:

LOL, deze kende ik nog niet :smiley:

die wil ik toch niet tegenkome :stuck_out_tongue:

Originally posted by Wookie
Zet die pics is op een andere server man! Raketnet geeft steeds rode kruisjes! :frowning:

Snap er geen hoer van, die bovenste doen het wel en die andere niet, en keb het gedubbelsjekked…staan toch echt goed gelinkt :slight_smile:

Niet alleen werken ze niet, ze laden ook nog eens enorm traag…zit hier in de bieb en moest hele tijd wachten voor ik iets op het scherm had staan…

Maar zitten wel leuke tussen die ik nog niet kende :wink:

Originally posted by Da_Taxman
Niet alleen werken ze niet, ze laden ook nog eens enorm traag…zit hier in de bieb en moest hele tijd wachten voor ik iets op het scherm had staan…
)

wat heb je het toch ook zwaar he Tax , oei oei…

Je moest hier eens zitten Tax daar wordt je gewoon niet goed van… ik zit hier vaak 5 minuten te wachten voordat ik een topic op beeld krijg

Vandaag dat ik ook 10IE vensters tegelijk open heb :slight_smile:

Originally posted by Dee-ehn
[B]Je moest hier eens zitten Tax daar wordt je gewoon niet goed van… ik zit hier vaak 5 minuten te wachten voordat ik een topic op beeld krijg

Vandaag dat ik ook 10IE vensters tegelijk open heb :slight_smile: [/B]

Met een snelle verbinding als het hier zou moeten zijn vind ik het wel lang duren ja, maar daarom heb ik des te meer respect voor de modemers onder ons…

Originally posted by djrolo
[B]

Snap er geen hoer van, die bovenste doen het wel en die andere niet, en keb het gedubbelsjekked…staan toch echt goed gelinkt :slight_smile: [/B]

Probeer is op een 12move accountje ofzo! Me girl heeft daar ook een site-je en die laat perfecto!!!

Originally posted by Da_Taxman
Niet alleen werken ze niet, ze laden ook nog eens enorm traag…zit hier in de bieb

niet in de bieb gaan zitte surfen he :wink: dan heb je ook niet zulke speeds :slight_smile:

wat doe jij in de bib btw? :wink:

Zich voordoen als slim persoon

Ik zou aan mijn scriptie moeten werken, maar dit forum is verslavend en zeer afleidend…
IRC net zo goed eigenlijk…

Blijf al langer hier om te proberen toch nog iets productiefs op papier te krijgen. Mensen die het willen lezen? Laat het me maar weten :wink:

Het gaat over het fiscale woonplaatsbegrip… (in het Engels)

Hehehe, leuke plaatjes. Sla ze meteen op.

Ghehehe, zeker leuke plaatjes!!!

heey deze zijn leuk…ik kon ze nog niet…