Altijd vergroot venster?

vbimport

Hoe kan ik ervoor zorgen dat als ik enn nieuw venster open dat hij automatisch groot formaat komt en niet dat je hem eerst moet vergroten.Bij internet instellingen kan het niet vinden.

Klik maar eens maet je rechtermuisknop op een snelkoppeling op je bureaublad.
Kies eigenschappen.
En bij Uitvoeren kun je kiezen uit normaal-groot of klein formaat voor het openen van het venster.
In plaats van de snelkoppelingen kun je natuurlijk ook de .exe op die manier veranderen

Ik ben het helemaal met je eens Keith

Copyman!

Bedankt voor de tip, zo leer je elke dag weer meer.

deKIKker

Alvast bedankt keith maar.Het klopt wat je daar zegt alleen ik bedoel dat als ik een link aanklik dat hij dan meteen in het groot te voorschijn komt.Ik heb gedaan wat je me verteld hebt en dan doet hij het alleen als ik een nieuwe venster open vanaf de taakbalk en via een link.Weet je misschien hiervoor ook iets?

Bedoel je met een link een link op het internet ??
Volgens mij is het niet mogelijk dat als je al een venster open hebt staan je dan een ander venster ook in het groot kunt laten openen.

Nou keith ik had eerst altijd IE 4 geinstalleerd en daar kon je bij intenetopties aanvinken hoe je een link geopent wou hebben en nu in versie 5.01 niet meer.Vandaar mijn vraag of dit ook nog mogelijk was en ja hoe?

Hier houd het voor mij op want ik weet het dan ook niet. (kan aan de versie van IE liggen)

nou ja helaas dan maar in ieder geval bedankt.