Alternatieve pagina voor astalavista

Hallo medefreakers,

Ik vroeg me af of iemand een alternatieve site weet voor astalavista. Ik weet niet of deze vraag nog binnen de regels valt, maar ik vraag voor de duidelijkheid dus NIET om een crack of serial maar om een pagina. Als dit niet is toegestaan, mijn excuses aan de modjes :rolleyes:

Mvg,

Neefje@work

Die vraag mag wel hoor…

euh ja… een site weet ik je zo 1,2,3 niet te noemen; ik ken er best wel wat maar die zijn allemaal vertegenwoordigt op astalavista…

Deze link vond ik een paar topics lager:
http://findz.da.ru/

Pagina werkt nu niet helemaal lekker zag ik overigens.

Originally posted by Smart@$$
[B]Deze link vond ik een paar topics lager:
http://findz.da.ru/

Pagina werkt nu niet helemaal lekker zag ik overigens. [/B]

Ik zie het ook ja :slight_smile: Hij doet het gewoon helemaal niet…maar deze doet het normaal wel want dan neem ik hem op in mijn favorieten :wink:

www.cracks.am

Is niet net als astalavista een search voor pages met cracks maar heeft z’n eigen bescheiden assortiment!

Originally posted by Sorcerer
[b]www.cracks.am

Is niet net als astalavista een search voor pages met cracks maar heeft z’n eigen bescheiden assortiment![/b]

Aangezien er in de topic gevraagd word naar een alternatief van een search engine. Dan is www.cracks.am niet een echte search engine. Als je naar astalavista.box.sk gaat dan zoekt ie alle crack pagina’s die bij astalavista.box.sk aangesloten zijn. Dus ook www.cracks.am.
Maar als je van astalavista.box.sk een alternatief wil. Ga dan naar www.astalavista.com. Deze heeft ook astalavista.box.sk in zijn assortiment. :smiley:

Originally posted by King Dingeling

Aangezien er in de topic gevraagd word naar een alternatief van een search engine. Dan is www.cracks.am niet een echte search engine. Als je naar astalavista.box.sk gaat dan zoekt ie alle crack pagina’s die bij astalavista.box.sk aangesloten zijn. Dus ook www.cracks.am.
Maar als je van astalavista.box.sk een alternatief wil. Ga dan naar www.astalavista.com. Deze heeft ook astalavista.box.sk in zijn assortiment. :smiley:

en doet astalavista ook www.crack.ru ?

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]

en doet astalavista ook www.crack.ru ? [/B]

volgens mij wel!

Bedankt voor de info mede-freaks :slight_smile:

Sentinel@work
(kloon van Sentinel a.k.a. Neefje)