Alt+s werkt nie meer!

vbimport

Had een tijdje terug alweer ontdekt dat je na het typen van je reply gemakkelijk alt+s kon doen waardoor je bericht gelijk gepost werd. Maar dit werkt nu niet meer!
Ik vond het een zeer handige functie en hoop dat het mogelijk is om die dan weer te herstellen!
Mijn dank is bij voorbaat enorm! :wink:

tsss luie gast :slight_smile:
Misschien gewoon op de Submit knop drukken. :slight_smile:

Edit:

alt + s werkt hier wel

Merkte net dat ie het weer deed!
Kreeg eerst de hele tijd ping te horen!!

Ach ja, case solved! :wink:

ps. merk wel dat ie af&toe ineens vraagt dat ik moet inloggen, terwijl ik ingelogd ben! Zal wel gefixed worden soon!

Jah dat van dat inloggen HAD ik ook :frowning:
En dat ALT S heeft ICQ ook wel s, dat je dan P I N G hoort…
Bij mij doet ie het gewoon…

Grtz JP.
http://www.jpdesign.f2s.com

Originally posted by jpschadde
Jah dat van dat inloggen HAD ik ook :frowning:

Hadden?! Heb het nog! :frowning:

ey…

Ik heb gewoon 20 keer ingelogd ofzow :frowning:
Maja, nou is t over dus ikke ben al lang blij…

Grtz JP.

P.s. misschien ff al je cookies verwijderen en daarna nog een keer proberen in te loggen?

http://www.jpdesign.f2s.com

Toch vreemd dat ie me dan halverwege me eruit pleurt! :frowning:

misschien dat je ongemerkt een icq bericht binnen had gekregen en dat je dus uit deze pagina bent. Dan moet de gast die je heeft geICQ wel een leeg bericht hebben gekregen. Volgens mij ben je dus perongeluk uit dit venster gegaan zonder dat je het merkte. En dan doet alt S het iid niet meer

Originally posted by Totibbs
misschien dat je ongemerkt een icq bericht binnen had gekregen en dat je dus uit deze pagina bent. Dan moet de gast die je heeft geICQ wel een leeg bericht hebben gekregen. Volgens mij ben je dus perongeluk uit dit venster gegaan zonder dat je het merkte. En dan doet alt S het iid niet meer

Heb ik opgelet toen! Was nie het geval! :stuck_out_tongue:
Maar nu doet ie het gewoon weer elke keer dus prob solved!

Enne… hoe wil jij met ICQ een leeg bericht sturen dan?! Tjek it out my friend! hehe! :wink:

nah euh tik [ ] en laat de [] weg :slight_smile:
maar das nog nie eg helemaal leeg…

Hij bedoelt waarschijnlijk dat er nog ergens een icq venstertje open stond, of euh… …ff denkuh hoe zit t ook alweer, een bestand wordt verstuurd via ICQ; dan gaat t ook langzaam.

Maja,

Grtz JP.
www.jpschadde.com ==> serialz werken nu goed :slight_smile:

Om nog maar ff door te zeuren over de tijden die nie helemaal kloppen. Ik zie net dat er een bepaalde reply bovenaan blijft staan hoewel er toch nwere topics zijn!! Deze heeft wel een vreemd iets, er staat nm “sticky” bij! Zal wel de bedoeling zijn dus! :wink: (zie hieronder)

Maar dan iets wat echt niet klopt! De 4e post van bovenstaand plaatje daarvan is de laatste reply gemaakt om 7.33u op de 28e staat er, maar als je de topic opent en dan de laatste reply bekijkt…

… dan zie je dat die reply ergens gisteravond is geplaatst! :confused:
Vreemd!!

Een sticky topic blijft altijd bovenaan staan, vandaar de naam sticky (plakkerig)

Polls zijn qua tijden ook irritant, daar de laatste tijd niet noodzakelijk die van een reactie is, maar ook van de laatste vote kan zijn.

Als iemand om 9 uur reageert, maar om 12 uur iemand nog vote voor de poll (en niet reageert met een reply), dan wordt als tijd van de laatste reactie 12 uur gegeven, de tijd van de laatste vote.

Hoe het bij niet-polls en niet-sticky topics kan weet ik ook niet, dat zou te maken kunnen hebben met je eigen preferences (timezone) en of je wel of niet ingelogd bent.

Dat heb ik trouwens ook best wel vaak; dat ik ongeveer 10 keer per dag moet in loggen…:stuck_out_tongue:

Vreemd…Of ist al opgelost!!!

tnx…:wink: Jeroen

Dat probleem van dat inloggen heb ik ook.

Maarre kunnen jullie geen thread va klikken sticky maken ?
Of mag dat niet. Dan wordt iedereen er wel aan herinnerd :wink:

Ik neem aan dat de bedoeling achter het “sticky” is dat de topic snel gezien wordt zodat mensen dus, in dit geval, nie weer een nwe topic over moppen beginnen! :stuck_out_tongue:

Dat van het inloggen is hoop ik bekend bij degenen die zoiets horen te fixen zodat er snel wat aangedaan kan worden! Is het nie zoiets van als je een aantal minuten niks gedaan hebt, bv als je een reply van Tax gelezen hebt, dat ie je er dan uitkickt ofzo?!
Weet het nie hoor, is maar een ID! :wink: