Als jullie belg zijn van waar zijn jullie juist

vbimport

De topic zegt al genoeg denk ik. Ik zou graag eens weten waar de Belgische cdfreaks wonen, provincie bedoel ik dan. Mijn belangstelling gaat voornamelijk uit naar gasten uit West-Vlaanderen. Zo kunnen betere kontakten gelegd voor eventueel te …

[Edited by fille on 18-03-2001 at 13:33]

mij weet je in ieder geval al te vinden :wink:

greetz
scooby2

misschien ook de straat huisnummer
en nog ne foto
en spelletje is compleet voor bsa

( zeg er dan ook meteen bij
wanneer je thuis bent ( hihi)

Carlo Vaesen, met jou wil ik zeker geen kontakt. Wat heeft bsa hiermee te maken ?? Ik wil enkel vrienden bijmaken. Helaas kan jij daar niet bijhoren. Als ik mensen zie die mij interesseren dan zal ik wel op een of andere manier contact met hen zoeken. En aub hou uw smoel !!! Jij bent hier waarschijnlijk de grootste asshole.

biehie

Shit hey, sinds wanneer zijn we zo vijandig geworden op CDFREAKS???

Ben trouwens geen Belg :).

iere manneke
beghrijp je
hihihi

Ik ben niet vijandig tegen niemand maar die carlo weet op alles en iedereen commentaar.

Originally posted by fille
Ik ben niet vijandig tegen niemand maar die carlo weet op alles en iedereen commentaar.

Ik ook hoor :slight_smile:
Hou me meestal alleen in :wink:

Originally posted by fille

Zo zijn er nog wel veel meer :frowning:

mrDJ
PSX-HOME

toch heeft carlo deze keer toch wel een beetje gelijk
dus om `m dan meteen zo aan te vallen is ook een
beetje overdreven. Vond het wel een grappige opmerking
eigenlijk :slight_smile:
maarja iedereen mag zelf weten hoeveel gegevens hij hier op
het forum vrijgeeft…

/me komt van W-Vl :slight_smile:

ikke ook geen belg! :rolleyes:

Kben preus een geboren en getogen West-Vloaming te zien.

me belg too
ik van de bourgeoisie zijn

ja wat zou ik zijn wur ? :slight_smile:
kga het nie meer zeggen want iedereen weet het al wur :smiley:

Ik vind dat Carlo nu ronduit gelijk heeft! Ik geef nergens op internet mijn persoonlijke gegevens vrij… zeker op fora e.d. niet.
Ik ben niet zo bang voor de BSA (ik ben immers geen dealer of weetikwat) maar wel dat mensen mijn gegevens gaan misbruiken e.d.

Maak aub geen spelletje ervan om Carlo te flamen dat is wel erg flauw… vooral als hij eens een nuttige opmerking heeft zoals deze (ok er zit wat ironie in maar daar is toch nix mis mee??)…

Ik heb gesproken :smiley:

Tja ik woon nie in belgie dus ik mag nie replyen maar doe ut toch. Ik zal er nie mee zitten als ik hier mijn woonplaats neerzet, als de BSA mij moet hebben hebben ze mij zo :slight_smile:
Maar ik woon dus in Nederland, dus BSA je weet me te vinden (Alleen als ut nodig is, koffie enzo kun je ook in een coffeeshop bestellen en natuurlijk een joint er bij :D)

Grtz,
RMX

Originally posted by Dee-ehn
[B]Ik vind dat Carlo nu ronduit gelijk heeft! Ik geef nergens op internet mijn persoonlijke gegevens vrij… zeker op fora e.d. niet.
Ik ben niet zo bang voor de BSA (ik ben immers geen dealer of weetikwat) maar wel dat mensen mijn gegevens gaan misbruiken e.d.

Maak aub geen spelletje ervan om Carlo te flamen dat is wel erg flauw… vooral als hij eens een nuttige opmerking heeft zoals deze (ok er zit wat ironie in maar daar is toch nix mis mee??)…

Ik heb gesproken :smiley: [/B]

Je hebt gelijk! :wink:

Dit wordt mijn laatste post in deze Thread. Voor alle Carlo lovers. Ik woon in Westvlaanderen, probeer nu maar te achterhalen waar ik juist woon in Westvlaanderen. Twee in deze Thread weten het echt en das Scooby en Redneck, en die gasten weten dat ze dat niet aan de klok moeten hangen.