Als je op vakantie gaat, zeg het dan hier

vbimport

Iedereen leek even een persoonlijke thread te starten als hij of zij een paar dagen op vakantie ging...

Vakantie is leuk, het is fijn dat je het even meedeelt aan de medeforummers, maar ik vraag me af of daar iedere keer een nieuwe thread voor geopend moet worden en daarmee diegene die geen vakantie hebben iedere keer opnieuw de ogen uit te steken :wink:

Dus om alles een beetje bij elkaar te houden leek het me wel een idee als iedereen hierin even zegt als hij op vakantie is. Natuurlijk dan inclusief de bestemming en de duur van de vakantie. Na afloop weer even laten weten dat je terug bent en natuurlijk alle verhalen van de vakantie erbij....uiteindelijk is vakantie veel leuker als je je stoere of ontroerende verhalen kunt delen met je medefreakers...

Zoals je al begrepen hebt, ik ga niet op vakantie, dat is voor mij niet weggelegd...er moet ook gewerkt worden zodat anderen dat niet hoeven te doen :wink:

nogmaals, ik ben juist net terug…:cool:

mja, ik vertrek begin september voor 2 weken naar portugal :smiley:

ik ben zins zondag weer terug :cool:

Originally posted by Smart@$$
Zoals je al begrepen hebt, ik ga niet op vakantie, dat is voor mij niet weggelegd…er moet ook gewerkt worden zodat anderen dat niet hoeven te doen :wink:

Je bent niet de enige, Da_Taxman kan het gevoel met je delen! Ikke niet, ik ben net 3 weken naar California geweest!

:stuck_out_tongue:

nog 6 dagen en dan ben ik voor 2 weken weg naar istrië :slight_smile: :slight_smile:

Ik ben net terug van 3 weken italie!!!:stuck_out_tongue: