Alles over flash gezocht

vbimport

Flash spreekt me wel aan, alleen weet ik nog niet juist hoe je er de ‘effects’ invoegt enzo… hoe laat je de letters vallen, ze uitelkaar laten gaan, enz… .

tja met teksteffecten in flash heb ik ook nog wat moelijkheden. misschien kan iemand hierover wat meer vertellen

er is wel een programma waarmee je teksteffecten kan maken en opslaan als .swf bestanden. je kan er alleen geen plaatjes enzo in verwerken. t programma heet swish. ik weet niet zo gauw waar je het kan downloaden maar misschien moet je ff kijken bij download.com. anders heb ik het nog wel voor je…

Kijk eens op volgende sites :

www.flashplein.nl : verschillende tutorials en ook een uitgebreid forum met hulpvaardige flashwebmasters …

flash.pagina.nl : veel links naar flash sites.

Ook kun je de handleidingen van Macromedia downloaden. Voor flash 5 heb je er 3 pdf bestanden staan : Algemene handleiding, Action script en Shortcuts.

Schenk misschien ook eens aandacht aan de tutorials die in flash zelf zitten.

veel succes

Dat progje wat ze net zeiden, “Swish”, kun je downen op www.swishzone.com , en daarmee kan je wel degelijk plaatjes in laten verschijnen!
Je moet nie de 2.0 versie downen want daarmee kan je alleen maar oefenen en nie publishen!!
Moet je gewoon die 1.51 downen en ff kraakje halen!! :wink:

Kijk ff op

hier vind je alles wat je nodig heb…inclusief een flash forum

HellRacer