Alleen cdfreaks laat me ni in de steek

vbimport

Wil ik eventjes op internet van mn verveling afkomen, doet bijna geen enkele site het, alleen cdfreaks doet het nu. Gelukkig wel een leuke site :slight_smile: Heb net een aantal topics doorgelezen, vind het wel gezellie hier :slight_smile:

Nu ik me toch best wel verveel ga ik maar hier gezellig iets typen en vragen wat iedereen in zijn/haar vakantie gaat doen? Mootje zit gezellie op de camping. Ik blijf heel waarschijnlijk de hele week thuis, op heel misschien een dagje iemand opzoeken na :slight_smile:

Weet iemand nog iets voor me om mijn verveling voor vanavond (tot 20:15 de film begint) om mijn verveling te doorbreken?

Doegie liefs, Hanne

Chello?

neens
Flevonet…
heeft vrij vaak kuren
ook als het gaat om e-mailen :frowning:

xxx Hanne

Flevonet? Spreek me er niet over… :slight_smile:

maareuh als nix op internet werkt behalve CD Freaken dan kun je maar 1 ding doen… CD Freaken!

Of anders tv kijken, door de kamer gaan dansen, potje kaarten tegen jezelf of gewoon een andere vorm van (electronisch) vermaak) :slight_smile:

grtz

Originally posted by Dee-ehn
[B]Flevonet? Spreek me er niet over… :slight_smile:

maareuh als nix op internet werkt behalve CD Freaken dan kun je maar 1 ding doen… CD Freaken!

Of anders tv kijken, door de kamer gaan dansen, potje kaarten tegen jezelf of gewoon een andere vorm van (electronisch) vermaak) :slight_smile:

grtz [/B]

Ik kan helaas niet de rest van de avond achter internet bljiven, strax wil mn broertje weer…
Tv kijken vandaag al te veel gedaan en door de kamer dansen in je eentje :frowning: das ni gezellig

maar heeeeeel erg ebdankt voor je tips :slight_smile:

XxX Hanne

Een goed boek?
Kamer opruimen?
Buiten in het zonnetje zitten? (de zon schijnt heerlijk hier)
Foto albums bijwerken?
Muziek luisteren?
Cabaret voorstelling kijken/luisteren (doe ik zelf graag, ga ik op bed liggen met Hans Teeuwen of Youp van 't Hek in de CD-Speler)

Lekkere maaltijd koken? (jij kookt, de anderen wassen af)

Tsja, wat kun je doen in je uppie en weg van de computer? Beperkt heel erg de mogelijkheden, want Patience (Solitaire) is nu ook niet super…mijn voorkeur zou uit gaan naar een goed boek…(genre hangt natuurlijk af waar je van houdt)

Enkele goede boeken:

[ul]
[li]John Grisham (de hele serie wel)
[/li][li]Stonehenge (schrijver weet ik even niet uit mijn hoofd)
[/li][li]De verborgen Geschiedenis - Donna Tartt
[/li][li]Schindler’s List - Thomas Keneally
[/li][li]Seven years in Tibet - Heinrich Harrer
[/li][li]De atlas van de belevingswereld (is meer iets om over na te denken, beetje levensbeschouwelijk/filosofisch, maar wel mooi gedaan: allerlei landkaartjes met bijzondere plaatsen, moet je gewoon zien)
[/li][li]Publieke werken - Thomas Roosenboom (als ik het uit mijn hoofd goed zeg)
[/li][/ul]
Zijn zo’n beetje de boeken die ik de laatste tijd (vrijwillig ja) gelezen heb.

Een boek lezen is inderdaad eigenlijk ook wel een heel erg goed idee…
misschien dat ik dat wel zo ga doen
ik moet immers voor school nu nog 2 boeken lezen…

thnx
xxx, Hanne

Originally posted by Darkkiss

Als het moet is het een stuk minder leuk…
Vrijwillig lezen omdat je een boek interessant vindt is veel meer de moeite waard…

Publieke Werken is een literatuurlijst verantwoord boek.

Schindler’s list en 7 jaar in Tibet zijn als boek echt beter dan de films…vooral 7 jaar in Tibet…had gelukkig eerst het boek gelezen en daarna de film gezien, boek is vele malen beter (tenzij je een echte Brad Pitt fan bent, maar dan fantaseer je als hoofdpersoon die Brad Pitt maar :wink: )

Originally posted by Da_Taxman

boek is vele malen beter )

Boeken waarvan vervolgens een verfilming gemaakt zijn, zijn over het algemeen beter dan de film zelf
net zo als bij Interview with the vampire
je gaat in een film dan heel erg snel dingen missen
die je in het boek wel gelezen hebt
en je er zelf een beeld van hebt gecreerd, wat dan totaal tegenvalt als je het echt ziet…

Maar toch blijft interview with the vampire een zeer mooie film om te kijken, ondanks de dingen die er in missen… (beetje van het onderwerp afgedwaalt maar ach…)

XxX Hanne

Ik moet toegeven dat ik me ook best zit te vervelen nu :slight_smile: Eigenlijk zou het ni mogen, want ik zou druk bezig moeten zijn met m’n chemie te leren. Maar kben’t een “beetje” beu…
Heb net 20 cdtjes naar mp3 geconverteerd, maar leuk is dat ook niet :slight_smile:

Hier in belgie is’t helemaal geen mooi weer, dus buiten is ook ni echt 'n optie. (af en toe wel zon, maar telkens wanneer ik buiten kom, hangen er wolken :confused: )

Normaal ga’k zaterdag wat aan m’n conditie doen (lopen met een paar maten). Maar ik ben vandaag wat te moe van het uitgaan deze week :slight_smile: Twas feestweek in Leuven en disndag en donderdag ZWAAAAR gefeest, met als gevolg dat ik voor onbepaalde duur gestopt ben met alcohol drinken… :wink:

Originally posted by Darkkiss
[B]Een boek lezen is inderdaad eigenlijk ook wel een heel erg goed idee…
misschien dat ik dat wel zo ga doen

thnx
xxx, Hanne [/B]

goed dat je dat zegt, ik ook nl

was dat vergeten

nu is ff opzoek gaan naar een boekverslag :wink:

Goh,

De jeugd van tegenwoordig wordt steeds luier.
Maar jah, ik geef je groot gelijk, als ik ergens een hekel aan heb dan is het wel lezen…

Ik heb 1 x een boek gelezen voor een boekverslag en dat was De Griezels (die was lekker dun)…

geheheehehhehehe boeken lezen jah Moest ik ook doen :slight_smile: http://www.internetcollege.nl Maar ik heb wel n`s rainbow six gelezen. Omdat de game zo goed was. Het boek was zelfs nog beter.

ik ga uitlslape in de vakantie en dinsdag voor 3 dage naar Euro Disney.

pappilon is ook een goed boek. wel dik, maar als je je verveelt…
ik ben hem op het moment aan het lezen.

(sorry tax, ik kan in dit geval niet tegen je in gaan, kijk maar ff in het topic: gelijk als je niet weet waar ik het over heb)

Ik slaap altijd uit als ik kan. Soms ook als het eigenlijk niet kan (= verslapen), maar ja moe op je werk deugd ook nergens voor :slight_smile:

Maar ff terug komen op de topic : sinds het forum terug online is ben ik een regelmatige bezoeker van het forum en dump hier dan ook veel zin en onzin … om dan weer gezwans en uitleg terug te krijgen :wink: . Hier heerst er tenminste nog een sfeer van kameraadschap.

greetz

Ik heb me boekverslagen allemaal overgepent, uit een verhalen bundel! dus gewoon de complete verhalen overschrijven en die vent maar denken, hoe ik het zo goed kon weten! Niet wetende dat ik het de vorige nacht nog had zitten overpennen! :wink:

Goedemorgen iedereen :slight_smile:

Boekverslagen, die blijf ik toch grotendeels alleen schrijven, maar wel met behulp van uittreksels van internet om te kijken of er nog iets mist, maar die print ik niet gewoon uit en lever ze dan in… Ik vind dat de boeken hiervoor wel gelezen moeten zijn… (aangezien je aan het einde van havo 5 een leesdosier bespreking krijgt)

doegie XxX, Hanne

Maar ik heb ook wel eens boeken gehad die ik echt gelezen had, maar dan nog weinig over kon vertellen. Heb dat in HAVO een keer meegemaakt, maar toen al lulde ik me er voor een deel uit (was mondeling tentamen) en kreeg ik toch nog een 7,5…

Maar wat ik nog vergeten was te zeggen, je kunt ook heerlijk kruiswoordpuzzels maken in je vrije tijd…Ik pak iedere morgen in de trein de Metro en probeer de puzzel af te krijgen zonder spieken en liefst nog voordat de trein in Tilburg aankomt…dat laatste is me pas 1 keer gelukt…

Ach, wat je ook doet, “agge moar leut het” :wink:

kruiswoordpuzzels…
nadat ik nix meer kan vinden geef ik het altijd op…
heb er misschien in mn leven 1 of 2 ooit echt afgekregen…

xxx, hanne