Alle mijn toppics bijelkaar,wat vinden jullie van de keus?

vbimport

Met de antwoorden op de topics die ik had geplaats wil ik voor een celeron 600 kiezen en een TNT2. Wat vinden jullie hiervan? Ik kies voor de celeron omdat ie het goedkoopst is. Kun je deze processor ook overklocken en tot hoeveel?

Rush

ik zou in plaats van een celly600 een duron600 kopen, met het juiste mobo een watklooien kan je hem stabiel ocen naar 900 (950 en 1000 is gelukt maar niet errug stabiel) check de guide op www.tweakers.net

Neem nou een amd die is veel stabieler dan z’n rare celeron procesor en een amd 500 kost ook maar ± F185 gulden

koop gewoon de Athlon AMD K7 700
spotgoedkoop !!!
zelfs bijna evenveel als de celeron !
en 10 keer beter !
koop echt de athlon !!!

Bij een AMD heb je toch ook een duurder moederbord nodig of niet dan? Kijk als je een goedkope celeron hebt dan hoef je ook maar een goedkoop moederbordje, je hebt mischien wel een goedkope athlon 700(569.) maar dan moet je wel een duur moederbordje kopen. Dat is weer een nadeel, vooral als je maar rond de duizend gulden hebt voor een moederbord,kast.cpu, en dimm. Dus… als er nog enige sugesties zijn moet je maar effe repleye.

Rush

Don’t shoot them, let them burn

neen niet stom doen anders ga je spijt krijgen !
als je iets koopt moet het goe zijn !
en zeker als het nie veel meer kost !
en zo een moederbord is niet echt duur hoor
neen zo een 5000 frank
da is de moeite om ff verder te sparen geloof me vrij ! koop die celeron NIET en wacht nog ff tot je geld hebt voor die Athlon echt waar
zo lang kan het toch nie meer duren he ?

He Ken08 welk moederbord bedoel je dan? Dat wordt dan inderdaad interesanter. En gaan de prijzen van de Athlon 600 ook omlaag aan het eind van de maand? Bedankt voor de TIP.

Rush

Don’t shoot them, let them burn

Ik zou 'n Athlon nemen: zo duur zijn ze nou ook weer niet!
Maar een Celeron is wel heel goed om te overclocken… Maar doe die TNT2 liever weg: neem 'n Geforce 256 of een Geforce 2 GTS!!!
Dat loont zich ten mínste

Duur, nee hoor
kijk maar is op http://www.pcpartcenter.com is een winkel in Belgie

Duron 600 + MSI K7TPRO voor 10000 bef

Rush, de ASUS K7V voor AMD Athlon is echt een super goed board! Kost maar 450 (ongeveer) bij Computerland!

Euh, ik denk dat je veel beter bent met geen computer dan met een Celeron !!!
Celeron is totaal zijn geld niet waard, vind ik.