AllAdvantage

vbimport

Ik heb een vraagje over AllAdvantage (reclame boodschappen waarvoor je betaald ktijgt?). Ik heb nu die balk opgestart en ik zie nu de reclame… krijg ik nu dus betaald??? Ik ben sinds gister bezig, maar ik heb nog niets op mijn account staan.

Heeft iemand ervaring met AllAdvantage?

Greets

Nope, da’s normaal er wordt maar om de 3 uur een update gedaan van hun accounts.
En nee je zal nog niet betaald worden omdat je maar vanaf 800 bfr betaald word. Dit kan je zonder referals niet in 1 maand want het max. per maand (na 25 uur surfen) ligt op 500 Bfr. Dit betekend dat je de maand daarna nog eens een aantal uur zal moeten surfen (en dit voor de 20ste van de maand) tot je in totaal aan 800 fr komt. En dan krijg je nog niet onmiddelijk je geld, zo ben ik al aangesloten vanaf januari, en ik heb in maart maar men eerste check gehad. Ik kan je wel een volledige uitleg doormailen als je je wil aanmelden op mijn account. Maar dan moet je mij dat wel even per mail aanvragen.
M’n e-mail adres is arnout.verbreyt@ve.antwerpen.be
Bye

Voor mijn stage zit ik gemiddeld zo’n 5 a 6 uur per dag op internet, dus dan laat ik die banner van AllAdvantage gewoon aanstaan, dus dan kom ik wel aan die 25 uur…

Ik zal straks nog even op mijn account gaan kijken…

Bedankt!

[This message has been edited by Gamefreak_cd_copy (edited 29 March 2000).]

Ik heb hem nu een paar uur aangehad, maar je krijgt wel erg weinig betaald…

Kun je extra verdienen door op die reclame boodschappen te drukken? Of verdien je dan net zoveel als je d’r alleen naar “kijkt”?

Sponsor me: KZI-315

[This message has been edited by Gamefreak_cd_copy (edited 29 March 2000).]

Je weet toch dat je je account niet mag opgeven (dat is spamming) (lees de regels maar eens) en wat betreft of je extra geld krijgt van te klikken op de viewbar dat weet ik niet daarvoor moet ik je doorverwijzen naar de site van alladvatage zelf. Tussen haakjes en dit is ook voor de nog niet alladvatagers onder ons klik hiermaar eens op en vul je gegevens in: http://www.alladvantage.com/home.asp?refid=KZF-712

Ik heb hem nu ook al een tijdje maar bij komt er geen reclame op de balk maakt dat ook nog wat uit (de balk blijft gewoon wit)

Dit valt toch niet onder spamming?