Alladvantage is terug on line!

vbimport

ik ben nu voorzichtig een paar refs aan het laten emulaten
zien wat ervan komt of ze een systeem hebben gevonden tegen SoA

ik ben nu 10 refs aan het emulaten, en heb ook al instant gebruikt op een ref, het werkt wel (alleen aa loopt een halve dag achter, dus kan nog niet checken of het bijgeschreven is, dat horen jullie nog wel…)

jaa shit zeg en nu werkt het niet meer
(500 interne server fout ofzo) ook soa kan niet meer inloggen (bij mij dan)

Bij welk land moet ge u inschrijven? BelgiË ,staat er niet bij en als ge ther countries probeert dan kan de pagina niet weer gegeven worden.

de site ligt weeeeeeeeeeer even DOWN!!!

hahaha en elke keer staan alle tellers op 0 ( NUL, ZERO, NOPPES, NIETS, NIKS ) EN WEER GEEN VERDIENSTE.

he portje nu ik het ne keer goed bekijk je hebt al zoveeeel onzin gepost dat je al een member bent!
Iedereen:Pravo voor onze goeie vriend PORTJE

Bedankt voe diene nummer hé
marcheert stief goed
Patrick

PRAVO ? is dat een mix tussen proost en bravo ?
dan is het goed.

maar over onzin gesproken: kijk je eigen topic’s eens na !!

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Renaat:
Bij welk land moet ge u inschrijven? BelgiË ,staat er niet bij en als ge ther countries probeert dan kan de pagina niet weer gegeven worden.<HR></BLOCKQUOTE>

Other Countries --> GO
En op nieuwe page die opent in listje BEGLIUM zit er wel degelijk tusse

moet zeggen tot nu toe werkt alles flex… (behalve dat ze nu weer down zijn)
geld is van gister is bijgeschreven (zo’n 80 gld) dus volgens mij werkt SoA nog gewoon als vanouds…

Tja ik denk dus net hetzelfde dat er geen haar is veranderd
volgens mij detecteren ze SoA nog altijd NIET !
kheb zelf instant gedaan van meer dan 8 uur!
en geld is er ook bij gekomen!

hoe kun je refs emulaten met SoA? Ik wil ook wel eens geld zien!!!

check gewoon effe alle info over soa, alladvantage enzo op deze forum, er staat meer dan genoeg, geen zin om het weeeer uit te leggen… (in iedergeval niet weer op deze forum, wordt volgens mij te veel gebruikt zo