All-in-wonder?

Mijn vader zou graag een kaart willen waarmee hij van de tv kan opnemen.Maar over een jaar gaan we verhuizen en daar hebben we dan satellite.Ik had een ati all-in wonder 8500 in gedachte.
Ge kunt toch met de ati gratis tv hebben of heb ik het mis?

Heeft iemand hier al ervaringen met een ati all in wonder?

Weet er iemand misschien een ander alternatief dan de ati of is het beter om gewoon een satellite kaart te nemen?

Quivis evadet

wat voor sattelite Digitaal of analoog.
Er zijn in ieder geval digitale satelite cards in de handel voor op de tv. (is wel geen videocard maar wel verrekte handig)

digitaal.

Ik heb eens gekeken naar die hauppages en die zien er ook nie slecht uit maar ze hebben het alleen over free to air zenders en dat lijkt me een beetje weinig.Zou ge op een of ander manier ook betaal zenders kunnen ontvangen op zo’n ding op een niet “legale manier”?

Voor de rest zoek ik naar een of andere kaart waarmee je digitale satellite beelden kunt onvangen op de PC “betaalzenders” waar je niet “te” veel voor moet betalen.
Het moet ook kunnen opnemen.Het maakt niet uit of het nu a of b heet als het maar goed beeld geeft en goedkoop is.

Als iemand zoiets weet dan mag hij/zij het me altijd zeggen.:rolleyes:

Ik overweeg om een All-in-Wonder 7500 te kopen of een Geforce4 ti 4200. De all-in-wonder zou ik willen kopen omdat ik ze kan hebben aan 59euro. Ja, 59euro. En de Geforce4 wil ik nemen omdat die zo goed presteert in games.

Ik heb momenteel een Geforce3 ti200 dus ja, ik twijfel tussen een nieuwe All in wonder 7500 of een Geforce4 ti 4200.

Wat moet ik nemen?

BetaalTV ontvangen op PC zonder te betalen gaat bij mijn weten enkel met kaarten met een zogenaamde BT868 chip. De TV-kaarten van Miro (nu pinnacle) hadden meestal zo’n chip. De PC decode dan het gestoorde signaal. Dit gaat echter alleen voor beeld; geluid zal dus niet gaan. Hoe het zit met satellietdecoders weet ik niet.