All Advantage members

vbimport

Ik ben eigenlijk eens curieus wie hier allemaal van CD-freaks member is van all advantage en zo ja hoeveel referrals bezit je en hoeveel 'centjes' heb je al verdiend??

ligt AA nu nog steeds plat
ik kan wel emulaten maar geen refs bijmaken???
PS:ik zit al aan 30 000 frank

ik ben net een paar weekjes aan de gang met alladvantage.
heb nu 16 refferals en het totaal zo’n 54 gulden.

gebruik natuurlijk de SoA !

ken heb het zelfde probleem als jou…zal morgen wel werken…

ik ben net een weekje member, heb nu 3 refs, en ongeveer $ 10.
MAAR IK GELOOF GEEN ENE FUCK VAN AL DIE BETAAL SITES, zoals spedia en AA.

waar blijft die f*cking check man? met spedia heb ik ook allang 100 $…

Tis dat ik nix te doen heb…

(excuses voor mijn taalgebruik, moeten ze maar cheques sturen…!)

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by ken08:
ligt AA nu nog steeds plat
ik kan wel emulaten maar geen refs bijmaken???
PS:ik zit al aan 30 000 frank
<HR></BLOCKQUOTE>

AA plat bedoel je www.alladvantage.com (de website) probeer anders de.alladvantage.com in het duits maar voor de rest hetzelfde als www.alladvantage.com

In het Engels
au.nz.alladvantage.com

[This message has been edited by sampoo (edited 18 May 2000).]

Ik ben nu ook al flink gestegen$

Greetings,
Matt

Emulaten gaat nog wel, maar referrals bij maken gaat niet meer, want AA heeft de html-code van het aanmeldformulier gewijzigd, zodat SoA er niet meer mee kan werken (oude code), vandaar dat de knop generate niet meer werkt. Maar houdt er wel rekening mee: als ze de referrals ook gaan uitbetalen, en die bestaan natuurlijk niet, dan komen al die cheques terug naar AA, en gaan ze vanzelfsprekend natrekken van wie al die referrals zijn, en komen ze bij jouw nummer uit. Ze klagen je aan waar je bij staat, en niet te zuinig ook… Tenminste, dat doen ze in Amerika.

tja zit al aan de 550 gld, heb nu 106 directe refs lopen met soa, en totaal van 440 refs (indirecte die ook gebruik maken van soa)

tja het is misschien een beetje riskie, maarja “Love Livin On The Edge”

Ik zelf heb er 108 direct en 256 extend,heb nu al ong.17.000BF verdiend(850 gulden)EasyMoney!!!

weet ge het al???
SoA is gestopt!!!
de SoA groep gaat nooit meer een nieuwe emulator maken!ze kappen er degelijk voor altijd mee.De site is zelfs ook la weg!
Tja we kunnen nog ff profiteren tot AA gaat werken met nieuwe ID nummers.
MAAAR ik heb al gezien dat er andere mensen nieuwe en ook goede emulate progs aan het maken zijn dus het komt wel in orde!

heb het net gelezen op de site van aa fake,wou er net een topic over plaatsen.Ge bedoelt toch dat SoA Fake er mee stopt,of stopt de SoA voor te emulaten er ook mee???dat zou jammer zijn…Op welke site hebt ge dat gelezen dat er nieuwe mensen een soa aant voorbereiden zijn???

kweet da van bierspier!
en da is echt wel waar
trouwens probeer de soa site maar ne keer die is weg!!!
niet fakeaa stopt er mee maar sister hood of angels!!!de SoA emulator
maar geen nood er komen wel andere mensen die het overnemen!
PS:ik zit al op 33 000 frank

nee ken,fake aa stopt er ook mee,kijkt maar op www.geocities.com ,of lees mijn topic over SoA STOPT!!!

www.geocities.com/theaafake