All Advantage Check

vbimport

Ik ben nu al een tijdje bezeig met All Advantage en heb al aardig verdiend(30000f of 1500gulden),maar nu is mijn vraag als ik een check krijg zou ik die check dan mogen innen in de bank omdat ik nog geen 18 ben???Velen zeggen die ik ken dat je het geld niet zou mee krijgen!Is dat waar??En wat zegt de belgische of nederlandstalige wetgeving daarover???

tja ik denk nie da ge het gaat meekrijgen ik zou da checksken gewoon aan mij geven hoor!
hihihihihi
ik denk als ge het uw moeder laat doen dat het dan wel zeker zal lukken hoor.
nog nooit gehoort van dieven die checks stelen en die dan nog kunnen innen ook!

Mijn vraag is: krijg je wel een cheque van Aa???
Want volgens mij heeft niemand hier ook maar ooit een cheque ontvangen. En maar cool doen met ‘hun 1500,-’…

Ik moet het nog zien.

Enne ik heb bij mijn adres, het adres waar ik mn cheque zou moeten krijgen, een andere naam ingevuld. Maar voor de rest klopt alles, adres, stad, ect. Kan ik dan wel mn cheque innen? Omdat de naam niet van mij is…???

Ik wou mn echte naam niet doen, want je ken genaaid worden…

ik weet het ook nie heel zeker maar ik geloof het meer dan wel dan niet hoor!
op ea.com staat reclame van AA
en waarom zou een bedrijf zoals electronic arts daarover liegen?
en nog iets er zijn mensen die hun auto spuiten met hun nummers erop van hun ID
en op het soa forum zeggen er ook al veel mensen dat ze er 1 gehad hebben hoor!

AA is nog maar zo kort hier, dat hier nog nauwelijks mensen zijn uitbetaald, maar ik heb familie in Canada en die hebben al drie keer cheques van zo’n 40 dollar gehad, dus waarom zouden ze hier niet uitbetalen?

wel, masterburner, je kan je check wel vergeten. Je moet nl met je cheque naar de bank, je rekening nummer opgeven en tekenen, en dan gaat de bank kijken of je check wel gedekt is.Dan na ca 10 dagen staat het geld op je bankrekening. Dus met een verkeerde naam heb je weinig kans

HAHA, een cheque op een verkeerde naam gezet wel masterBurner jongen, dat bewijst zeker dat je misschien wel een master in het burnen bent maar zeker geen masterbrain hebt hé. Maar geen nood hoor, ook voor simpele gevallen als jij (heb al enkele andere Topic’s van jou gelezen) is er een oplossing, ga in de Home site van aa naar je account en dan kan je daar je gegevens aanpassen.
Grtz

Werkt dat nou ECHT ?

Heeft er iemand al eens geld ontvangen hiermee ?

(misschien kan diegene hier even een afbeelding van zijn of haar afschrift tonen)

ja, dan kan ik mn adres wel veranderen maar niet het land en ook niet mn naam?! Dus als iemand me daarmee kan helpen???

please, dit is belangrijk voor me…

(want Aa rulez)

ThAnX! masterBURNER

Je kan je gegevens inderdaad veranderen, maar nou moet het net lukken dat je je naam niet kunt wijzigen. Daar hadden ze bij AA blijkbaar ook al aan gedacht eh. Dus die cheque op verkeerde naam kun je mooi inkaderen en bij je verzameling van mislukkingen voegen Nu kun je weer van voor af aan beginnen, enjoy the work.

En het gaat nog wat meer werk vergen nu … AA is zijn manier van uitbetalen aan het aanpassen. Vanaf juni wordt het minimumbedrag dat wordt uitbetaald verhoogd. Dit heeft als nadeel dat je meer referrals moet hebben (als ge die nog nie had, lol). Het grote voordeel is natuurlijk dat de fake-referrals een paar maand langer mee kunnen gaan

En ja, de cheques worden echt verstuurd. Dit kan echter wel duren tot 45 dagen na het afsluiten van de maand waarvan je een cheque krijgt… Be patient my friends … and you’ll get paid …

greetz

Zeer subtiel Vipken : "Dus die cheque op verkeerde naam kun je mooi inkaderen en bij je verzameling van mislukkingen voegen ", wel masterbra nder je kan misschien eens een mailtje naar AA sturen met je ID dat je je naam verkeert geschreven hebt. Da’s zowet de laatste oplossing.
Voor Vipken -> wat is het minimum bedrag dan voor afbetaling van aa? Volgens hun site is het toch 2000 Bfr? Of is het ondertussen alweer veranderd. ?!?
Bykes, Ciao, Schollekes

Jep, nu is het minimum dat ze uitbetalen nog 2000 BeF of 100 gulden. Maar om kosten te verminderen (door minder cheques te moeten versturen), gaan ze vanaf juni dat minimumbedrag omhoog brengen. Ik weet alleen nog niet exact het nieuwe minimum. Van zodra ik dat weet zal ik het hier wel posten.

Nog een kleinigheidje : er zijn inmiddels meer dan 6,5 miljoen mensen ingeschreven op AA … MAAR de viewbar is slechts 2,5 miljoen keer gedownd … rara hoe komt dat

Als ik Masterburner was, zou ik meteen met een nieuwe account beginnen en die andere cancelen. Volgens mij gaat AA er niet in trappen als je zegt dat je je naam verkeerd geschreven hebt. Anyhow suc6

greetz

bedankt! ik heb inderdaad een meel gestuurd met het verzoek mn naam en plaats te veranderen! Het zou me een hoop werk schelen…

Ik wacht nu trouwens nog op antwoord van AA-brothers, ik heb geduld…

zow exact wat ik gedaan heb ook

mailtje gestuurd enzo en zij hebben het aangepast

land was juist enkel naam niet

eerst ff om safe had ik fake naam maar ging goed dus ff gemaild en tis verandert

Hoe kan ik mijn account bij Aa wissen???

want misschien is dat inderdaad wel een slim plan…!!!

masterBURNERtje

neem nu dat ze de 40 uur regel nemen dus dat een account 40 uur mag surfen op een maand,
ga je dan op die fake ref 100 frank 5 FL verdienen van die 40 uur of gaan we dan meer verdienen op een fake ref?
ik hoop het want anders moeten we gewoon een fake ref meer laten emulaten en verdienen we maar evenveel geld als vroeger!

Ge kunt natuurlijk ook al gewoon een volledig nieuwe account beginnen eh en die andere gewoon even laten staan tot je reactie krijgt van AA. Als je je account wil deleten moet je inloggen op AA en op je accountpage kun je ergens je account cancellen of kan nog makkelijker met AAgen

Zoals gezegd gaat AA het minimum bedrag voor dat ge ne cheque krijgt (nu 2000 BEF/100,-) verhogen (ik denk tot 3000 Ã 4000 BEF/150,- Ã 200,-) Dat betekent dus dat je per account meer moet/kunt surfen om aan dat bedrag te geraken. Dan zou je fake referrals bijvoorbeeld 5 tot 8 maand kunnen gebruiken. Dat zou voor ons , cheaters, makkelijker zijn want dan kunnen we het aanmaken en cancellen van accounts spreiden en anderzijds hebben we ook meer genot van een referral

greetz

Hier om te cancelen.

https://uk.alladvantage.com/quit.asp