Aldi router

Wil graag weten of de router die Aldi ( zie hier: http://www.aldi.nl/index_nl.htm ) morgen in de verkoop heeft is aan te bevelen. Heb geen verstand van die dingen. Heb zelf een ADSL Usb-modem en netwerkkaart in de ene pc, in de andere ( nog ) geen netwerkkaart. Wil nu een netwerkje maken maar weet niet of deze router geschikt is en de Aldi-kassa-medewerker zal het wel niet weten!

zie geen router hoor!:confused:

Wat is dat apparaat waar draadloos LAN netwerk bij staat dan voor apparaat? Ik zie ergens halverwege staan: 802.11g DSL kabelgateway router.

Nou 't ding ziet er opzich goed uit.

alleen kan je er niks mee met je USB modem, daarvoor moet je gewoon een Ethernet modem hebben.

Dit ding is zelf geen modem, en heeft dus een modem nodig om te kunnen inbellen, een ethernet modem wel te verstaan, want hij kan niet met USB werken…geen enkele router volgensmij.

Wat zou ik dan wel nodig hebben om met mijn Usb adsl-modem (speedtouch alcatel) met meerdere computers te kunnen werken zonder steeds te hoeven overpluggen van de een naar de ander? En het liefst draadloos. Heeft iemand hierover een advies?

vigor draytek heeft usb adsl routers ( dus voor je usb modem ). Ze zijn er ook draadloos, maar die zijn veel duurder dan een draadloze ethernet variant…

heb het zelf een keer bij iemand aangesloten op een usb modem, weet alleen niet meer welk type van draytek… iig succes met je zoektocht bighousie

Dat is de DrayTek Vigor 2200USB dus. Bedankt voor de tip!