Ah, mag 'k nog één rondje?

vbimport

Vanmiddag heb ik op radio 538 een super cool en grappig nummer van Jos Verstappen gehoord met “Ah, mag 'k nog één rondje?” en andere teksten er doorheen. Weet iemand welk nummer ik bedoel en belangrijker waar ik dit nummer zou kunnen downloaden???

Alvast bedankt!

lijkt me wel gaaf nummer als ik et ergens tegenkom
meteen downen
of moest iemand mij voor zijn
laat het HIER weten

ik ken het numme rniet, de sample van mag ik nog een rondje ken ik wel , die word namelijk gebruikt in een reclame spotje op de radio, ik weet alleen niet meer zo gauw welke dat was…

Ik heb het niet gehoord maar vakder zijn dit soort plaatjes op 538 gemaakt door 1 van de jocks zelf… wat je kunt doen is ff een mail sturen naar dat figuur wat vanmiddag achter de mengtafel zat… die kan je vast wel verder helpen :slight_smile:

Ik denk idd dat het een van de jocks zelf was maar ik dacht misschien is het al ergens te downen… Ik weet geen email van hun daar, dussuh… Ik zal eens kijken op de site van hun.

toen ik deze titel las dacht ik aan 2 dingen rondje rond de kerk van de ns en een rondje geven in het café:D :smiley: :smiley:

Heb em ook al gehoord ja, ben alleen nie zo’n Verstappen/F1 fan! Hou meer van MotoGP!!!

Adressen (mail) van de DJ’s op www.radio538.nl :slight_smile:

Da was een reclame van Chello.

Met als slogan: “Te leuk om te stoppen”

Ja, die reclame is vet tof…
Als iemand hem heeft zet het dan hier even neer.