AGP poort

hoi iedereen ik heb het volgende probleem volgens mij is mijn AGP poort op mijn moederbord naar de kloten maar hoe kom ik er achter dat dit daat werkelijk het geval is :mad:

Probeer het eens met een andere AGP video kaart van bijvoorbeeld je buurjongen. Maar hoe heb je het voor elkaar gekregen?

kijk of de pinnetjes nog allemaal een beetje christelijk zitten

:eek: Je zou mischien het progje Sandra 2001 prof. eens kunnen proberen en dan kijken of hij je agp-poort wel goed herkend althans of hij die kan uitlezen… Hier kun je veel dingen uithalen denk ik!

Stop er is een oud pci kaartje in ofzo weet je in ieder geval zeker dat het niet aan je grafische kaart ligt. :slight_smile:

ja ik heb er nu zo’n pci kaartje in en die werkt wel

zal effe vertellen hoet gebeurt is

Ik had win-xp op mijn computer toen wou ik een progie gebruiken maar dat draaide niet onder xp dus had ik xp er af gehaald en wi-98 er op gegooid toen was ik effe aan het t.v. kijken en ik hoorde op eens klik,klik,klik ik kijken bij mijn computer en wat bleek mijn monitor klikte dus toen heb ik de computer maar uit gezet en toen een paar uurtjes later mijn computer weer aan gezet toen had ik een witte streep op mijn monitor toen heb ik mijn zwager gebeld en die kwam effe langs met een andere monitor die zij je beeld scherm is naar de kloote dus toen zijn monitor op mijn vidieo kaart gezet en ook geen beeld toen een pci kaartje er in gedaan en aangeslooten op mijn monitor ook niks toen op zijn scherm en dat werkte wel dus vandaar de vraag hoe kom ik er daad werkelijk achter dat mijn agp slot naar de kloote is ik weet dat mijn monitor naar de kloote is :mad: