AGP-Kaart met TV in en TV out

vbimport

Kan iemand mij vertellen of er een AGP-Kaart is die en tv-in en tv-out heeft. Zo ja, welke en werkt hij goed?

volgens mij is die er niet, maar ik weet het niet zeker want er is wel een ATI all in wonder waar alles in 1 op zit geluidskaart, tv in enz enz enz…
Je moet is naar die kaart informeren dan weet je meer over wat er allemaal op zit!!!

Hartstikke bedankt!! DrCrash,
Ik weet in ieder geval welke richting ik in moet gaan zoeken.

[This message has been edited by klalekoppie (edited 14 March 2000).]

Pak een ASUS V6600 of een V6800 (als je veel geld hebt ). Ik heb een V6600 werkt perfect en het is ook nog’s een Geforce kaartje, vele malen sneller dan die ATI!
Greetz…

I’m back and bad as shit!

oke natuurlijk alle waarden naar zijn geld!!! maar volgens mij is die ATI een tnt2 en dat is toch ook wel een hele topper van een kaart, ik moet je gelijk geven een GEFORCE is het beste wat er nu op het ogenblik te verkrijgen is!!!

Weet ik!
Greetz…

I’m back and bad as shit!

De Matrox G400 Marvel is een goede kaart die zowel Video In, Video Out, Dual head support en een TV tuner heeft. Verder heeft deze kaart een hardwarematige ondersteuning voor DVD en hardware matige MPEG encoding

Voor enkele reviews kijk op de bekende pagina’s (hij komt erg goed uit de test, alleen wat minder bij gaming, dus weet wat je wilt, het is of het een of het ander):
Tom’s Hardware
Sharky Extreme
AGN Hardware

Ik hoop dat je iets hebt aan de links, het was even zoeken, maar daar heb ik destijds mijn beslissing op gebaseerd om de Marvel G400 te kopen (mijn collega is er erg blij mee, ikzelf weet het nog niet want geen drivers voor windows2k, daarom even uitgeleend aan die collega)

Succes!

ps prijs ligt rond de 700,-