Afsluiten

vbimport

ik heb een nieuwe muis geinstaleerd en nu sluit mijn computer niet meer af :frowning: maar ik kan er nog wel voorde rest alles mee doen mischein weet iemand hoe ik dit moet oplossen :frowning:

Misschien een update draaien vanaf de Windows update page. Want windows heeft wel meer van dit soort rare kuren.

Werkt die muis wel dan?!

ja die muis werkt wel en ik heb de spullen van windows update geinstalleert en s;luit nog steeds niet af

Zit er toch ergens iets fout in je Winconfig!
Als je die muis weer weg haalt, is het dan over?!

heb je software bij de muis gekregen? anders kan je proberen of het werkt als je dat op de computer zet. ik heb ook wel eens gehad dat er fouten optraden maar dan met de boxen ook de speciale software erop gezet en hij doet het weer.

Als ik jou was zou ik gewoon die muis inpluggen, en de software niet installeren…
Zonder dat doet hij het ook wel, en heb je ook geen problemen… (Tenzij je een aparte muis hebt, bijv. zo’n Micro$oft ding…)

ik heb de software gelijk geinstaleert toen ik die muis kreeg het is een van de nieuwste een grijze er zit geen balletje in er gaat een lichtje branden als hij beweegt

ff msconfig inrammen in je “run” en dan bij opstarten je mouse-driver uitflikkeren…zal wel iets van point ofzow heten :slight_smile:

het probleem is opgelost mijn computer was gecrasht en ik heb alles er opnieuw opgezet eh hij sluit nu goed af maar bedankt voor de informatie