Afscheid

vbimport

…voor een dag of 10 :stuck_out_tongue:
Tot maandag zit ik in Spanje (Costa Brava meerbepaald). Ik was te lui om na te kijken of m’n GPRS roaming heeft met Spanje, dus de kans is klein dat’k ondertussen online kom. (ik hoor jullie al juichen, ja vooral jij Tax :p)

adios

Esté detrás pronto. ¡Mayo las noches sean largas y el último del partido por siempre!

Nou ik hou het simpel hoor… veel plezier, groetjes aan de mananas en breng aub wat zon mee terug :slight_smile:

Ja have fun en neem alsjeblieft lekker weer mee terug, want op het moment regent het hier pijpestelen: het is dus gewoon oud hollands kl@#@$!te weer.

Originally posted by Namoh
Ja have fun en neem alsjeblieft lekker weer mee terug, want op het moment regent het hier pijpestelen: het is dus gewoon oud hollands kl@#@$!te weer.

Tja in Maastricht sneeuwt het nu…

Het mooie weer hebben jullie toch ff gehad volgens de satellietTV :slight_smile:

Net terug aangekomen; om 15.15u ginder vertrokken en een kwartiertje geleden (3.15u) aangekomen. De 1300km netjes op 12uur dus :slight_smile:

De hele tijd schitterend weer gehad, enkel vandaag begon de bewolking (dus tijd om naar huis te gaan :p).
Een slordige 70 liter drank in de koffer en een onnoemelijk fout Hawaii hemd en short heb’k er ook gekocht (zoek me maar op Werchter of een ander zomerfestival ;))

M’n vriendin had het er ook naar haar zin, kortom: de vakantie kon moeilijk beter. Waarschijnlijk in september terug :slight_smile:

Er kon toch wel meer dan een zo’n flesje in de achterbak? :wink: