Afscheid van Cdfreaks

vbimport

[i]Met spijt moet ik melden dat ik ermee stop. Het is gedaan met forum te moderaten voor mij op Cd Freaks.

Het is een leuke tijd geweest met iedereen maar tijden veranderen.

Zal best maar even toelichten waarom ik vertrek voordat ik verweten krijg dat ik niets meer doe voor Cd Freaks.

1/ Ik zit hier al een geruime tijd, jah nog voor Da_Taxman, en heb hier een ongelooflijke tijd gehad, veel fun, nieuwe admins zijn bijgekomen en ze leren kennen, me geamuseerd ermee enzo. Maar sinds geruime tijd is het goede gevoel dat ik had bij Cd Freaks totaal verloren en voel ik me slecht wanneer ik de threads lees. Bepaalde individuen verzieken de boel door elke thread belachelijk te maken en boren mensen de grond in, zetten ze voor schut en deinzen er niet voor terug om een persoon zo beschaamd te maken dat hij nooit meer terug komt. Anderen spammen dan weer, nog anderen zijn gewoon lame in elk opzicht, alles samen, iets dat ik nooit wil kennen of zijn. Dit heeft een serieuze domper gezet op de goede sfeer in mij ogen. Alhoewel er nog leuke threads zijn en leuke mensen zorgen deze individuen dat het gehele forum voor mij niet meer leuk is.

2/ ICQ msgs, Emails en PMs van mensen die het zo leuk vinden om anderen te verwijten dat ze niets kunnen of slecht doen, zijn dingen die er voor mij niet door kunnen. Zij hebben niet de aanbieding gekregen mod te worden, zij zijn members en worden verondersteld te gehoorzamen aan de mods en admins en die beslissingen niet te bevechten door dreigementen te sturen en dus niet gaan de desbetreffende mod/admin te gaan contacteren en hem verwijten voor alles wat slecht is, zonder reden. Dus terug een feit dat voor mij de sfeer verziekt. Waar is het respect heen?

3/ Legaliteit. Ik weet goed genoeg dat Cd Freaks legaal moet worden enzo, en begrijp het allemaal en leg mij daar bij neer, maar kan niet ontkennen dat bepaalde mensen verdwenen zijn hierdoor met wie ik goed opschoot en zelf ook wel ongemakkelijk was ermee, maar het aanvaard heb omdat ik mod ben en er het beste van wou maken, totale legaliteit is niet iets dat mijn karakter zich mee kan verbinden en dus Cd Freaks wat minder aantrekkelijk maakte. Redneck en totale legaliteit gaat moeilijk samen.

4/ Opsplitsen van de NL-forums. Wat het gezellige creëerde op Cd Freaks was dat de NL forums niet zoals de engelse waren, maar dat er maar 2 waren, waar alles werd besproken. Nu hebben we voor elk ding wel een forum, waardoor de mensen hetgeen ze willen zeggen in het juiste hokje moeten zetten. Ok, goed voor het overzicht, maar weer, voor mijn karakter, vermindering van de sfeer.

5/ Inhoud, wat er gezegd word in de threads qua inhoud is voor mij persoonlijk niet meer interessant genoeg, omdat het merendeel dat ik te lezen krijg onzin uitstraalt. Ja, ik moderate general café, meer het niveau dat ik lees is soms veel lager dan een café. Ik heb gewoon geen zin om te replieën als ik ofwel de thread start lees of later een van de replies (hangt samen met punt 1/), Cd Freaks wint in bezoekers, wat geen slechte zaak is natuurlijk, maar daartegenover komt er een stroom newbies binnen die mee samen gaan met de verandering in sfeer.

6/ Ondankbaarheid, mensen die beweren dat ik niet genoeg doe op het board, en als ik dan verder kijk zie dat zij zelf nog maar enkele maanden member zijn, gaat mij te ver. Mensen die mij kennen weten dat ik eerst zal ignoren enzo maar aan alles komt een eind. Als mensen gaan zeggen dat ik niet genoeg doe enzo en zie dat ze misschien 2 maand lid zijn of maar 100 posts hebben, dan besluit ik de ondankbaarheid en het lak aan respect daaruit. Ook de idiootheid, hoe kunnen zij in hun 2 maand weten wat er daarvoor is gebeurd? Mensen die hier nog zijn van 99 weten dat ik genoeg gepost (toen bij de topposters) heb en rechtvaardig heb gehandeld en met niemand problemen had, maar als er dan een nietsnut je de les komt lezen vind ik het niets meer waard.

Dat zijn de grootste redenen, er spelen nog heleboel kleine factoren mee, maar dit voldoet als reden waarom ik ermee stop.

Ik weet dat ik al geruime tijd niet meer gereplied heb, ook mede door deze factoren, maar ik heb steeds nog zitten meelezen en indien nodig orde bewaard.

Zow, ik heb m’n zegje gedaan, meeste van de nieuwe mensen zullen wel niet weten wie ik ben, geef ik ook niet meer om. Ouderen wel en ik hoop dat die mijn afscheid kunnen begrijpen.

Het ga jullie allemaal goed, dat degene die zich hier thuis voelen zich nog mogen amuseren, misschien word het ooit nog eens zoals vroeger en keer ik wel terug.

2000 posts hebk gedaan sinds Cd Freaks terug van 0 was begonnen, en ik heb me 99% ervan niet beklaagd. Of er een nieuwe mod komt weet ik niet, dat zullen jullie wel zien.

Het is leuk geweest, tot ziens allemaal, ik bezoek zeker nog de Cd Freaks start page elke dag, maar dit was mijn allerlaatste post op het forum

Greetz
[/i]

Zonde…Maar je zag het al een tijdje aankomen jammer genoeg:/

Heb in admin forum een uitgebreide reply gezet, dus ik zal het hier kort houden (jij weet wat ik er van vind)

Het is jammer dat je er zo over denkt, ik hoop dat er nu wat aan gedaan wordt om het niveau hier wat op te krikken, de poll spreekt duidelijke taal denk ik.

Ik heb altijd plezierig met je samengewerkt op dit forum, je betrokkenheid en hulpvaardigheid waren een voorbeeld voor velen (of zouden dat toch minstens moeten zijn). Ik hoop je op ICQ nog langer te spreken af en toe als de tijd het toelaat, voor beiden.

Het ga je goed en don’t be a stranger, kom af en toe gerust terug om eens te kijken hoe het gaat, je blijft van harte welkom!!!

jammer dat je weggaat maar wat die nieuwe administrators betreft hoeft het voor mij niet zo omdat er pas 2 zijn aangestelt

Redneck, jammer dat je weggaat. Ondanks dat ik je niet zo goed ken en hier toch al een hele tijd post, kon ik merken dat je hier steeds minder ging reply-en. Ik voelde ook wel een beetje aankomen dat jij ook ging vertrekken nadat Da_Taxman weg ZOU gaan ;). Maar het ga je goed, en wie weet zien we je nog bij je terugkeer!

Jammer dat ook jij ermee stopt redneck.
het begint nu een leegloop aan moderators teworden wat ik zeer zonde vindt omdat er een paar de sfeer totaal aan het verknallen zijn…

Het ga je goed en tnx voor alles wat je hier op het forum hebt gedaan(niet iedereen is ondankbaar:)

Gerechtigheid voor Redneck, u rule…

mmm… met een woord Jammer :frowning:

Ik kan gelukkig dan nog op DFF op je rekenen !

Het ga je goed

Ik kom nog niet zo lang op deze site, maar als er 2 (tot nu toe) “echte” CDFreakers vertrekken omdat het niveau van de post erg daalt, moeten wij dan niet eens met z’n alle gaan nadenken? Kunnen we er met z’n alle niet voor zorgen dat het niveau weer op “oude” hoogte komt en blijft?

jammer,

veel suc6 enzo in de toekomst

maar gelukkig ben je nog op DFF :slight_smile:

greetz

Jammer, ik begon je net te kennen.

suc6 verder.

B-tje jammer… kom ik erbij (op het forum. ik lees het al een jaar ofzo), gaan Da_Taxman en jij weg…

Voelt aan als in een nieuwe klas komen en dat dan de leraar 'm meteen peert. Maar goed…

Misschien heb ik niet opgelet hoor (niet boos worden), maar wie worden de nieuwe admins?

Originally posted by skydyr
Kunnen we er met z’n alle niet voor zorgen dat het niveau weer op “oude” hoogte komt en blijft?

Intern zijn we overeen gekomen dat de nodige maatregelen getroffen zullen worden, om de forum misbruikers hardhandig aan te pakken.

Zij zullen snel ondervinden wie het is

Redneck Suc6 verder…

Originally posted by Mattel007
[B]

Intern zijn we overeen gekomen dat de nodige maatregelen getroffen zullen worden, om de forum misbruikers hardhandig aan te pakken.
[/B]

zie: http://forum.cdfreaks.com/showthread.php?threadid=32723
Laten we hopen dat het werkt, maar het is zaak dat iedereen er aan meewerkt…het is niet alleen een taak van de admins.

Toch jammer dat je cdfreaks verlaat, Redneck.
Maar je hebt nog DFF en nog een site dacht ik, kweet de naam alleen niet. En je hebt je eigen site, ziet er goed uit btw :slight_smile:

Veel suc 6 verder enzow

zijn site staat geloof ik in een topic van vandaag ofzo…
Redneck; ik ken je eigenlijk helemaal niet en jij mij waarschijnlijk ook niet; maar het zat er aan te komen :frowning: Ik heb niet veel positieve replies van je gezien de laatste tijd :slight_smile: En daarvoor bijna geen replies, maarja; je kan nooit alles lezen he :wink:

2000 posts is een erg mooi aantal, je zal er waarschijnlijk niet overheen willen gaan :wink: dus als je wilt replien kan je PM-en he :slight_smile:

Zoals Tax al gezegd had : Kwaliteit gaat BOVEN kwantiteit. ERG jammer dat 2 admins/mods (weet niet wat verschil is…) er mee gestopt zijn… …ik denk dat de mensen die het ‘verziekt’ hebben wel weten dat zij te ver zijn gegaan. Ikzelf vind dat het niveau wat gedaald is; maarja; een Dutch Cafe… …sja, wat wil je he…

Suc6 verders en introduceer me is op DFF als ik ADSL heb :wink:

het lijkt wel een trend te worden…

Ik lees veel over oude hoogte enzo.
Alleen weet ik niet echt wat daarmee bedoelt wordt (ik ben te nieuw) laat staan iemand die nog nieuwer is. Kan iemand ff een link geven van een topic uit: ‘‘die goeie ouwe tijd’’? om een voorbeeld te stellen?

Redneck> het is buitengewoon spijtig dat je definitief vertrekt.
maar misschien is het niet de juiste oplossing om te vertrekken. Zeker nu er zo is besloten dat er met hardere hand wordt geregeerd op het forum.

Originally posted by jpschadde
[B]

Suc6 verders en introduceer me is op DFF als ik ADSL heb :wink: [/B]

dff reg is closed;)

Erg jammer dat je weggaat Redneck. Ik zal je hier op
cdfreaks zeker missen. Maar ik ben het wel met je eens
dat het met het nivo van het forum zoals het nu is
helemaal de verkeerde kant op gaat…