Afdrukken van "beveiligde site"

vbimport

Voor mijn opleiding moet ik regelmatig een site bezoeken om achter de uitwerkingen te komen van mijn opgaven :frowning:

Nu denk ik van dan doe ik wel rechter muisknop en sla ik die uitwerkingen op. Maar dat kan dus niet omdat je dan een melding krijgt dat het auteursrechtelijk is beschermd.

Dus wie weet hoe ik van dit probleem kan afkomen?

Het ligt eraan welk scriptje er gebruikt is om het te beveiligen, maar als het het oude is dan is het heel simpel: druk eerst op de linker muisknop en DIRECT erna op de rechter muisknop (vaak is tegelijk indrukken ook goed). Dan krijg je gewoon je menuutje te zien!

Het kan ook helpen om de site eerst op beeld te toveren en dan ff javascrippies uit te zettenā€¦ dan kun je opslaan en dan weer aanzetten :)ā€¦

Originally posted by Pyromaniac
[B]Voor mijn opleiding moet ik regelmatig een site bezoeken om achter de uitwerkingen te komen van mijn opgaven :frowning:

Nu denk ik van dan doe ik wel rechter muisknop en sla ik die uitwerkingen op. Maar dat kan dus niet omdat je dan een melding krijgt dat het auteursrechtelijk is beschermd.

Dus wie weet hoe ik van dit probleem kan afkomen? [/B]

Je selecteert de tekst die je wilt hebben en dan druk je CTRL C en plakt het bestand in bijv word met CTRL V en klaar.

Of je saved de hele page ff en dan kan je em gewoon openen in Frontpage (ofzo) en copyen wat je wilt! :stuck_out_tongue:

Printscreen en ā€œpasteā€ in elk kutpakket

Ik heb gewoon ā€œsave asā€ gedaan en dan kwam er ergens een bestandje met de tekst die ik moest hebben in de map te staan met de filetjes. Ik heb de extentie toen veranderd van *.8080 :confused: naar *.gif en toen werkte die !!

maar toch allemaal bedankt :stuck_out_tongue:

Originally posted by Pyromaniac
[B]Ik heb gewoon ā€œsave asā€ gedaan en dan kwam er ergens een bestandje met de tekst die ik moest hebben in de map te staan met de filetjes. Ik heb de extentie toen veranderd van *.8080 :confused: naar *.gif en toen werkte die !!

maar toch allemaal bedankt :stuck_out_tongue: [/B]

Dat 8080 zou je zeggen een poortnrā€¦
Ach ja, je hebt ut! :wink:

Lukt dit ook bij die site (ben ff de URL kwijt) waar je kan inzoomen op een sateliet foto van je huisā€¦ ???

Het is namelijk zo dat wanneer er echt close is gezoomed dat je dan de foto niet meer kan capturenā€¦ zelfs niet met printscreenā€¦ als je dan in bv. paint plakt dan staat er alleen reclame van die siteā€¦ dat je de foto kan kopen etc.

mazzl

Dan was CTRl C wel iets eenvoudiger dacht ik zo

Originally posted by MagikChris
[B]Lukt dit ook bij die site (ben ff de URL kwijt) waar je kan inzoomen op een sateliet foto van je huisā€¦ ???

Het is namelijk zo dat wanneer er echt close is gezoomed dat je dan de foto niet meer kan capturenā€¦ zelfs niet met printscreenā€¦ als je dan in bv. paint plakt dan staat er alleen reclame van die siteā€¦ dat je de foto kan kopen etc.

mazzl [/B]

de microschoft terraserver ?

neej , daar lukt het NIET mee , tenminste , als je de plugin geaccepteerd hebt.

Url is idd van de Mircrosoft Terra serverā€¦

Plug-inn accepterenā€¦ mwah beter van niet!!!

mazzl

haal de hele site naar je toe met bv telport pro of webcopier

daarna kan je alles open

GRT MIL@MIL

Denk hard en je zal overwinnen

wat is de url van die satteliet site?
Lijkt me wel lachen om dat es een keer te doen