Advies ivm drivers voor moederbord enz

vbimport

Hoi al die er verstand van hebben :slight_smile:

Nou ik denk doe weereens ruig koop een P4 met een P4T moederbord enz.

Nou zitten er altijd bij die ASUS borden een crdom met daarop drivers enz. weet iemand of en wat ik daar nu eigenlijk van moet instaleren.

Het zelfde geld voor de Asus geforce 3 v8200 , daar zitten weer Agp GART Driver bij ???. Die trouwens als ik ze wil instaleren na de reboot niet werken. Systeem shutof.

Iemand die er verstand van heeft …

Draai onder WIN2000

TIA , warm he.

Je mpet sowieso eerst de drivers van het mobo installeren (indien nodig) en dan pas de VGA drivers.

Nu weet ik niet of een P4 mobo ook drivers nodig heeft in Windows, maar zowat iedere plaat met een Intel chipset hoeft dat niet aangezien die drivers al in Windows zitten.

Voor de Geforce 3 drivers denk ik dat je gewoon met de Detonator drivers kunt volstaan. Meer info zul je kunnen vinden op de website van je kaartproducenst (bijv Asus) of op de site van NVidia (www.nvidia.com)…

Verder kan ik je helaas niet helpen aangezien ik nog nooit van me leven een P4 of Gf3 in me handen heb gehad…

enneuh aangezien ik dit meer een softwarevraag vind move ik dit topic ff naar softwarequestions :wink:

Bekijk de chipset en ga naar de website van de chipset fabrikant. Deze heeft meestal altijd de nieuwste drivers in voorraad op zijn website.

In het geval van de GeForce 3 raad ik inderdaad de detonator drivers aan. Er komen nieuwe detonator drivers overigens waarvan Nvidia beweert dat deze nog eens 20% sneller zijn.