Advertisement & CD Request Forum?

vbimport

Hallo!,

Wie weet waarom het Advertisement & CD Request forum weg is en of het nog terug komt?

Alvast bedankt,

The Unforgiven

De Nieuwe economie is aan gebroken, tijd om iets nieuws te gaan doen.

Dingen veranderen, paar daarvan is dat dealers en advertise en experience fora niet meer terug komen.

Hallo RNG,

Ok, maar waar kunnen mensen dan vragen naar CD’s? En waar kunnen dealers nu nog advertenties zetten?

Ik snap niet waarom ze weg zijn omdat het erg druk bezochte Forum’s waren!

Kun je me hier dan meer over vertellen?

Alvast bedankt,

The Unforigiven

yep wil ik ook wel eens weten !

Vond het ook wel een leuk forum Vindt eigenlijk ook wel dat het terug moet

Misschien legale redenen he mensen

't Is voor de BSA toch een stuk makkelijker, als die fora blijven bestaan? Of hebben jullie de fl 20.000 premie al binnen, en krijg je dan niet meer?

Okay het zit zo,

Dit heeft niets met de BSA of angst daarvoor te maken, maar we zijn jullie natuurlijk wel een verklaring verschuldigd,

Zoals jullie misschien weten, is en blijft het voor ons een probleem om een webhoster te zoeken, we zitten niet alleen met het probleem dat we veel bandbreedte gebruiken (er gaat zo’n 2 Gigabyte door per dag) ook onze inhoud is een probleem soms…

We hebben daarom besloten om de dealer sectie, en dan ook gelijk alle andere dealer gerelateerde zaken te verwijderen. We hebben nu zo’n 22.000+ bezoekers per dag en zo’n 6000 Members op ons forum, en we hebben geen zin om onze server op het spel te zetten voor mensen die ook nog geld verdienen via ons forum.

Naar mijn mening moet het niet zo’n probleem zijn om zelf zo’n forum op te zetten op een gratis server, en als ik me niet vergis zijn daar al mensen mee beter, natuurlijk zullen wij dit forum linken, en het forum steunen, maar het geeft teveel problemen voor ons om dit zelf nog te hosten.

Onze excuses hiervoor, en we snappen dat het lijkt of we jullie in de steek laten, maar dit is niet het geval, we moeten soms gewoon keuzes maken, en die zijn nou eenmaal niet altijd leuk voor iedereen… ;(

Hopend dat jullie het ons vergeven,

DoMiN8ToR

ok ik stel voor dat we die moeten helpen en we stichten gewoon een dealers forum
op op een free web space !!!
er zijn toch dingen genoeg !
geocities …
wie kan er zo iets maken zoals cdfreaks zo een mooi forum waar we onze user name en passwoord moeten geven
enz …

Ik vind het klasse, dat Domi uitleg geeft; had al lang begrepen, waar het om ging; maar het kwam zo onverwacht, hadden jullie het aangekondigd, dan had ik als de bliksem alle adresjes opgeslagen en nou heb ik er geen een.
Regel nr1 op het net; als je iets interessants op het net tegen komt, meteen downen en niet eerst eten, want dan kan het al weer weg zijn.

http://www.cdfreaks.com/main/main/dealerlist.php3

dat draait nog op de oude server
snel downloaden en opslaan op je hdd
staan nog een zooi links in…

dank je wel.

Hmm lekker is dat
ach ja ik ken nog mijn goeie oude Replicator

http://www.cdfreaks.com/ubb/ubb//Forum9/HTML/000099.html