Adsl

vbimport

hallo freakers
even een vraagje van mij dat gaat over ADSL
binnen kort krijg wij adsl nou is mij vraag welke provider is hier in de besten en welke prijs hang daar aan vast???
:bigsmile: :bigsmile: :bigsmile: :bigsmile:

Ligt er een beetje aan wat je wilt…

Wil je veel downloaden? Alleen maar surfen? Een website hosten? etc etc…

Er is niet zomaar een “beste”, het ligt er maar net aan hoe je het gebruikt.

En in welk land?
(op basis van je naam en je taalgebruik zou ik België zeggen, maar het blijkt verder nergens uit)

van alles zo wat een beetje Dee-ehn???

en da-taxman ik kom gewoon uit nederland:confused: :confused: :confused:

Originally posted by polleke
van alles zo wat een beetje Dee-ehn???

Leuk, maar daar kunnen we nog steeds weinig mee.

Kijk, je hebt tegenwoordig een boel budget abonnementen. Sommigen kenmerken zich door een lagere snelheid, andere hebben ook nog eens een beperkende downloadlimiet.

Daarom… wil je snel kunnen surfen? En wil je snel/veel kunnen downloaden? Wat mag het kosten? Maak je intensief gebruik van nieuwsservers etc etc…

Als je kunt aangeven wat jouw hoofdactiviteiten op het net zijn, dan kunnen je wellicht goede raad geven, maar op deze manier is dit niet al te makkelijk…

Ik kan alleen maar als provider voor adsl XS4all aanraden, goede service en betrouwbare verbinding.

Of eweka voor de snelste en goedkoopste verbinding op 7,8 Mbit

Originally posted by King Dingeling
Of eweka voor de snelste en goedkoopste verbinding op 7,8 Mbit

Ahum… het is tegenwoordig 8,192kbit/s! :wink: (afhankelijk van de afstand tot de centrale)

Originally posted by Wookie

Ahum… het is tegenwoordig 8,192kbit/s! :wink: (afhankelijk van de afstand tot de centrale)

Wat heb jij weer een mazzel!!! :bigsmile:

Kijk gewoon eens rond op de sites www.mxstream.nl en www.adsl.nl . www.cistron.nl en adsl.pagina.nl. Als je die sites helemaal hebt uitgepluisd weet je er haast meer vanaf dan de bedenkers en verkopers van het spul.

Zorg ervoor dat je goed weet wat je wilt, want switchen van abonnement of provider kost geld en meestal zit je een jaar aan een abonnement vast. Bedenk of je een monteur wilt ja of nee, want zoniet, en je zit in een moeilijk huis, dan kan het nogal eens moeilijk worden :). Dat wil zeggen dat we hier de hele telefoonlijn om moesten trekken, een zootje was het :stuck_out_tongue:

succes!