Adsl

vbimport

Ik heb sinds kort de keuze om adsl te aanschaffen. Zelf heb ik nu isdn, wat ik eerst weg doe en dan adsl neem in verband met de kosten. Weet iemand of er een downloadlimiet is bij adsl? Want anders ga ik natuurlijk vele mb’s downloaden.

Ik las toevallig vanmorgen in de krant dat alleen Cistron een datalimiet heeft van 30 gigabyte per maand. De rest van de ADSL boeren die hanteren geen datalimiet.

Ik denk dat het zowiezo niet verstandig is om een abonnement op ADSL bij Cistron omdat Cistron stopt met ADSL. Kijk voor meer info maar even op Tweakers :stuck_out_tongue:

Fair-Use-Policy is the magic word…

Meaning as much as…als je teveel downt krijg je een waarschuwing…ik denk trouwens zelf wel dat ze limieten gaan instellen over een tijdje…als ze der last van gaan krijgen omdat iedereen ADSL heeft dan! :o

Ik zit bij XS4all en heb geen download limiet , wel een fair use policy… aangezien ik het pas 3 dagen heb kunnen ze er niet zo veel mee met de resultaten , maar ik denk dat ik ongeveer voorlopig de enige in de buurt ben , dus als de router in de wijk warm is , is dat wel volledig mijn schuld.

En ik HEB wat gedownload de laatste tijd :cool:

Ik heb nu een maand of 10 ADSL bij MXstream/XS4all en ik down ongeveer (met mijn 2 huisgenoten) rustig 15 gieg per maand. In het begin minder, maar nu we elk tussen de 60 en 100 Gb ruimte op onze pc’tjes hebben, wil het wel wat hard gaan.

We hebben iig NOOIT een bericht gekregen dat het een beetje te dol werd :). klop klop (afkloppen!)

Dat zijn mooie vooruitzichten dan. Hoelang doen jullie zoal over een 100 mb?

Dat hangt ervan af: als een site wat druk is enzo gaat-ie zo’n 30 k/s. Dat is toch wel het minimum. Ik heb MXstream Fast. Daarmee haal ik max 128 k/s. Gebeurt vaak zat.

en WAAR downen jullie dan? Ik wil albums hebben vooral…

Originally posted by Azrael
Ik heb nu een maand of 10 ADSL bij MXstream/XS4all en ik down ongeveer (met mijn 2 huisgenoten) rustig 15 gieg per maand.

15 gieg maar, met 2 huisgenoten? Toch wel weinig eigenlijk, in mijn eentje heb ik soms wel 6 GB per dag…ach ja :slight_smile:
Chello rulez, behalve de laatste week want de laatste week is het echt kl*te

Originally posted by Thijs

15 gieg maar, met 2 huisgenoten? Toch wel weinig eigenlijk, in mijn eentje heb ik soms wel 6 GB per dag…ach ja :slight_smile:
Chello rulez, behalve de laatste week want de laatste week is het echt kl*te

Dan down ik niet weinig, maar jij gewoon heel veel. Huisgenoot 1 pasjanst b.w.v.s. alleen maar en huisgenoot 2 is sinds 2 weken eindelijk ook eens begonnen (meneer heeft eindelijk een grote schijf gekocht) en de rest is voor mijn rekening. Ik vind het niet weinig.