Adsl ?!

vbimport

Vanaf maart kan ik voor MXstream kiezen.
Is dit een aanrader??
Is het echt die Fl 100,- waard.
Surf nu met 128K ISDN2
Is MXstream sneller ? Beter ? dan Kabel?
Hoor wel eens verhalen van 400Kb/sec maar ook van
1.2Kb/sec over de kabel. Hoe is dit met MXstream?

In ieder geval, kabel komt hier pas op zijn vroegst in
mei 2002, MXstream in maart 2001.

Wachten of MX’en?

Greetz :smiley: Lathieza :smiley:

al zou het 4kb/s halen dan zou ik altijd 100 piek betalen voor een ‘always online’ flat rate verbinding

mijn telefoonnota zou daar heeeeeel blij mee zijn…

hoewel MXsteam gecapped is (ADSL kan veel sneller dan dat KPN aanbied), zou ik het zeker nemen…

ik geef jullie groot gelijk wie wil er nouw telefoon kosten betalen dat je 24/7 online ken zijn en dat voor die 100 piek heb je er toch heel snel uit :slight_smile:

Nou ik kan je wel wat vertellen (alhoewel ik ook maar ISDN heb…)

ADSL:
-single (standaard) is downen op ongeveer 60k/sec, maar wel altijd goede snelheid hoe laat/vroeg het ook is
-je hebt fair use policy… dus 100% zonder limiet is het niet
-netwerk toegestaan
Kabel:
-indien druk in de avonduren, snelheid van nix (soms minder dan 1k/sec (ervaring met Chello))
-hoge pieksnelheden (300 a 400k!)
-geen netwerk toegestaan

Ohja als ze 1 maart zeggen, vertrouw er niet op… dat deed ik ook :frowning:

En het is ALTIJD beter dan tikken betalen… ik ken het probleem!

ben het helemaaaaaal met the duke eens…
maakt niet uit welke 24/7 verbinding er komt of hoe snel die ook is, als die maar always on is.
hier waar ik woon is het nog ff wachten op adsl of kabel.
dus voor mij is de keuze snel gemaakt, ik neem wat het eerste is, of kabel of adsl
en ik denk het laatste

Tja ik hoop dat ze hier eens gaan opschieten… kabel zou er al in mei 98 zijn… pokke essent!

Heb goede vertrouwen in KPN.
Bedrijf waar ik werk heeft zelf KPN-Centrale in mijn woonplaats aangepast (zogenaamd TKF-R lokatie).
Dit betekend dat mijn woonplaats gebruik kan maken van de PAN- EN SAN netwerk van KPN. Helaas nog geen Lambda-backbone hierro :frowning:

Hmmmmm kun je ook napluizen hoe dat in mijn woonplaats zit? In een plaats met pakweg 50.000 inwoners moet ADSl toch wel mogelijk zijn??

die 50.000 inwonders, is dat na of tijdens pinkpop :):slight_smile:

Met pinkop halen we de euh 150 a 200 duizend wel denk ik :slight_smile:

Essent@Home had een goede naam,
maar de laatste tijd hoor ik niets ander dan klachten over Essent. Deze levert inderdaad internet op de kabel, maar niet overal. Veel netwerken ( lees cai-kabels vervangen, tras-10 aop vervangen en glasvezel aanleggen) zijn al gereed, maar in veel gevallen is nog geen retoursignaal mogelijk. Diverse Wijkcentra-s moeten nog aangepast worden

(Welke plaats dan Dee-Ehn?)

Ik spreek hier over de metropool Landgraaf…

:eek: OEI :eek:

Had ik mijn mond maar gehouden…
Essent is druk bezig om hier in Brabant alles op poten te zetten. Als deze glasvezelringen klaar zijn, zal Essent pas extra cappaciteit inzetten om klantaansluitingen te maken.

Essent is overigen ook druk bezig in Boxtel (bedrijvenpark LaDonk) in samenwerking met TKF een nieuw tijd glasvezelverbinding aan te leggen. Zij geven dit type aansluiting op dit moment de voorkeur om te testen of dit systeem werkt. (Believe me, als dit doorgaat word dit HET nieuwe systeem op gebied van glasvezeltech.)

kunt met dit systeem namelijk Point-to-Point werken. Dus toekomstmuziek: Iedere woning glasvezel binnen!!

KPN gaat overigens ook een dergelijk project opzetten in rotterdam, ook in combi met TKF. (Dit gaat heten : BretNet, dit is dus ook glasvezel binnen tot in de meterkast)

mijn surfplank draait ook op telefoontikken! (ISDN) Dus dat schiet nie op!!
Hopen dat er snel ASDL komt ofzo!

Tja dat er nog een goeie flat rate provider komt (zoals Superweb) daar geloof ik niet meer in

Snelheid is dan niet alles… maar die verdomde TELEFOONTIKKEN… arghhhhhhhh ik haat ze!

is er niet een deadline ofzo ? een datum waarop
kpn overal in nederland adsl wil hebben ?

Gemeente waar ik woon heeft een eigen cai-netwerk.
Essent wil dit graag kopen maar de SP houd dit met man en macht tegen. Onze gemeente heeft geeist dat er maximaal Fl. 40,00 per maand mag worden gevraagd voor kabelsurfen.

Ben je dus lekker klaar mee :frowning: :frowning: :frowning:

Hmmmmmm dat is pas een reden om vooral niet op de SP te stemmen!

onze gemeente weet niet eens wat internet is.
hier hebben ze pas gaslampen vervangen door gloeilampen in het gemeentehuis. :slight_smile:

ja stomme tomaten