ADSL zonder telefoon..?

vbimport

howdy,

Ik wil thuis graag ADSL, maar zonder dat ik daar gelijk een telefoonkontrakt bij moet nemen… Wat zijn m’n opties? Kabel wordt niet doorgegeven in mijn woonplaats, dat is dus jammer…

Denk zelf dat ik niet onder een bel-budget lijntje kan uitkomen.

Komt er dus op neer dat ik permanent online wil zijn tegen zo laag mogelijke kosten, snelheid maakt me niet zo veel uit…

iemand een idee?

sterker nog, volgens mij moet je ook nog een belplus-abonnement nemen! dus dan wordt 't een dure aangelegenheid…

Nee, dat heb ik al gechecked… Wanadoo Livebox werkt b.v. gewoon met een analoge bel-budget lijn van de KPN, koste 9,- p.m. dus dat valt wel mee…

Ik heb alleen een @#$! tegen de KPN, liefst niets met de gasten te maken! vandaar…

Maarja, als het echt niet anders kan…

Liefst zou ik die Versatel Polycom oplossing nemen, maar die is alleen voor bedrijven. Heeft 2x ISDN, Snelle ADSL en voice over IP telefonie. Kosten 49,- all-in…

Tja je kunt een éénmanszaak opzetten… verkoop je gewoon 1x per jaar een pakje poltloden ofzo :wink:

Dan zou ik pas echt een nerd zijn… Maareh, ik toch nog maar ff verder…

Was het niet zo dat je geen tellijn meer hoefde te hebben om ADSL aan te laten sluiten?
Ik heb zelf die goedkoopste abo van KPN en heb ADSL via BBned, werkt prima!

De goedkoopste optie is meesurfen op de draadloze router van de buurman zonder dat hij het doorheeft. Je moest is weten hoeveel mensen zo’n ding gewoon neerzetten en niks blokken! :wink:

Wanadoo is BBnet, je hebt volgens mij dus een B-budget lijn nodig…

HAHAHA, mijn buurman is refo! hij heeft niet eens televisie… Helaas woon ik op een hoekhuis :wink:

Waar woon jij ergens? :slight_smile: En dan wat zeggen over Limbabwe :smiley:

tja, was ook maar een grapje heh. Limburg is echt heel mooi, ik ben zelfs al 3 jaar aan sparen voor een vakantie naar Valkenburg. HAHAHaa…

Nee, ik woon vlakbij Dordrecht… :wink:

zag ik nou ergens staan dat je adsl met een budget lijn voor maar 9 euro permaand kon krijgen?

ik betaal een kleiiin beetje meer voor mijn vaste lijn… en ik gebruik hem dus nooit (letterlijk) ik heb een mobiel abbo met 400 belminuten…

28k8 is weer helemaal in dit jaar, retro he! :wink:

Ja marsz - fx dat kan dus wel ik heb hier ook adsl van cistron (Nu over gegaan in xs4all) zonder telefoon aansluiting.
Wat je moet doen is telefoon nemen met adsl en dan je telefoon opzeggen met behoud van de adsl lijn dan moet je wel 10 euro per maand extra betalen voor de telefoonlijn en thats it.

^

hm, dat ga ik ook eens doen dan, ik gebruik die vaste telefoon eigenlijk nooit.